۱۳۸۸/۰۷/۲۴

نقشه های ما ساده است يك فسيل موميائی هم ميتواند بفهمد !

نقشه های ما ساده است يك فسيل موميائی هم ميتواند بفهمد !

ميفرمايند به حضرت عباس ايندفعه اگر بگيريم چقدر از بطری باقی میمونه؟!

بدينوسيله ضمن خوشحالی از قرائت خطبه هاي نماز جهنمه اين هفته توسط رئيس شوراي فسيل بان تفاسير مربوطه در زير می آيد :

* عده‌اي كه مهره‌هاي دست استكبارهستند، برای 13 آبان نقشه‌هايي دارند كه البته مرتبا خنثي مي‌شود : البته بعضی وقتها هم نقشه ها نامرتب خنثی میشود . ضمناً دفعه بعد اسم این استکبار را هم بگو که ما بدانیم دقیقاً مهره دست کی هستیم .

* اين اقدامات از مركز ناشناخته‌اي هدايت مي‌شود : بعضیها میگویند از مریخ بعضیها هم میگویند از مثلث برمودا هدایت میشود . تحقیقات روی مرکز ناشناخته همچنان ادامه دارد .

* آن‌ها كه روي صحنه هستند مهره‌ و اسباب‌بازي هستند : پس 13 آبان بیا با اسباب ها بازی کن . راستی تو کجای صحنه ای ؟

* اگر دستگاه قضايي و امنيتي سست با آن‌ها برخورد كند به امت، ملت، اسلام و شهدا خيانت كرده است : اینها که گفتی بهشان خیانت میشود جمعاً میشوند بیست نفر . شما خودشو ناراحت نکن دستگاه قضائی یک دستگاههائی دارد به هیچکس خیانت نمیشود .

* اين فتنه‌گران بايد توبه و گذشته خود را جبران كنند : بنابراین اگر دیدید 13 آبان ابطحی با چماق گرفت زدتان بدانید توبه کرده دارد گذشته اش را جبران میکند .

* سه اصل عدالت، بازدارندگي و رافت بايد اجرا شود : کجا باید اجرا شود ؟ اصل دوم را داروخانه ها بصورت قرص هم میفروشند شما زحمت اجرای بقیه اصلها را بکشید .

* كساني كه مايه ناراحتي علاقه‌مندان به جمهوري اسلامي شدند : خدا الهی مرگشون بده ! اینجا که چیزی ندیدیم ولی رفته بودیم تانزانیا علاقه مندان به جمهوری اسلامی خیلی ناراحت بودند .

* كسي به قاتل خود گل تقديم نمي‌كند : چرا ما میکنیم . ضمناً اگر کسی به قاتل خود گل تقدیم بکند که میگوئی دارد براندازی میکند . راستی چطوری آدم بعد از مرگ به قاتلش چیزی تقدیم میکند ؟

* آيت‌الله لاريجاني كمر بسته قرار شده عدالت را اجرا كند : همین که کمر بسته خیلی مهم است . سابقاً از کمر می بستند یا با کمربند می بستند . جدی چرا همه چیز قوه قضائیه مربوط به کمر است ؟

* بايد گفت يكي از مصاديق بارز عدالت اينجاست : ببخشید کجاست ؟ کهریزک ؟ موقعیکه داشتی میگفتی "اینجا" دستت پشت بود ندیدیم کجا .

* اين مساله ريشه دار است و بايد با ريشه‌ها برخورد شود : نخیر ! این مسئله ریش دار است و باید با ریشوها برخورد شود . اشتباه چاپی بود .

* اين با تمام انتخابات گذشته فرق داشت : به جان خودم ما هم همینرا میگوئیم . هر دفعه نهایتاً چهار میلیون تا رأی بالا پائین میشد ایندفعه فرق داشت چهل میلیون تا از بالا بردند پائین .

* عده‌اي مي خواهند نظام را براندازند و عده‌اي مي‌خواهند مانع شوند : خیلی سخته ها ! عده ای از یک مرکز ناشناخته در مریخ براندازی کنند بعد عده ای از یک مرکز شناخته شده در زمین مانع بشوند . جنگ ستارگان تماشا کردی دیشب ؟

* يعني همان مساله‌اي كه انبيا و اولياء ما با آن روبرو بودند : با چی روبرو بودند جنگ ستارگان ؟ پرسیدیم گفتند آنموقعها بطری نبود انبیاء و اولیاء وقتی روبرو میشدند پشت و رو نمیکردند کسی را .

* برادر عزيز ما سيدحسن نصرالله مي‌گويد آن زمان كه اين اتفاق افتاد از همه جاي دنيا به من زنگ مي‌زدند مي‌پرسيدند كه در ايران چه شده است ؟ : از مموتي یاد گرفته این حرفها را . زمانی هم که در لبنان اتفاقی می افتد از همه جای دنیا که وجود دارد ولی اسم ندارد به ما زنگ میزنند همینرا می پرسند . جدی چرا همه فکر میکنند هر اتفاقی اینجا می افتد آن برادر عزیزتان خبر دارد و برعکس ؟

* مردم بايد كار خود را بكنند : اتفاقاً همین یکدفعه مردم دارند همینکار را میکنند . کار خود مردم که تمام شد تو هم فرار کن برو پیش همان برادر عزیزت از همه جای دنیا که زنگ زدند خودت جریان را بگو بهشان .

* آن‌ها اگر رو داشته باشند زنده باد آمريكا و اسرائيل هم مي‌گويند : خوب شد بهشان رو ندادی پس . همینطوری بی رو بمانند فقط به آقا مجتبی و رهبری و غزه و لبنان و روسیه و چین و تو و مموتی التفات بکنند برای 13 آبان کافی است .

* اين مژده را مي‌دهم كه انقلاب ما در اعماق جان مردم ريشه دارد : خیلی ممنون . خوشحال شدیم یک عالمه . خوشم میاد خودت اعتراف میکنی که تا اعماق جان مردم فرو رفته اید این چیزها را از نزدیک می بینی . فقط مواظب باش یکوقت جان مردم از یکجای بدشان در نرود که یکدفعه زرتی با يك صدای ناجور پرت بشی بیرون ! زشت است با این سن و سالي كه داري !

علیرضا رضایی

2 نظرات:

Anonymous گفت...

#

تاج وتخت شاه دیروز درب قلعه شون نمیشه
به خیالشون که این تاج سرشونه تا همیشه
یادشون رفته که اون شاه که به صد مهره نمی باخت
تاج و از سرش تو میدون لشگر پیاده اندخت

Anonymous گفت...

این آقایان اگه نبودند باید چه جوری تفریح می کردیم.
خداوند به ایشان طول عمر عنایت فرماید تا باعث ابساط خاطر هموطنان عزیز باشیم!

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator