۱۳۸۸/۰۷/۱۴

گزارش تکمیلی از دیدار سید محمد خاتمی با سعید حجاریان + عکس

سید محمد خاتمی با سعید حجاریان دیدار کرد.

ادامه راه سبز (ارس): رییس دولت اصلاحات روز گذشته با سعید حجاریان که به تازگی بعد از تحمل ۱۰۶ روز زندان، آزاد شده است دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، سید محمد خاتمی در این دیدار از آخرین وضعیت جسمانی سعید حجاریان کسب اطلاع کرد. این دیدار در فضایی صمیمانه و در منزل سعید حجاریان برگزار شد.

و به گزارش خبر آنلاین، خانه سعید حجاریان این روزها محل رفت و آمد چهره های مختلف سیاسی و غیرسیاسی بوده است. روز یکشنبه مرتضی نبوی، چهره های اصولگرا به حساب می آید و سابقه دوستی او با سعید حجاریان به زمان پیش از انقلاب بازکی گردد، روز یکشنبه به خانه او رفت و با او دیدار کرد. نبوی که از طراحان اصلی طرح ارائه شده به هاشمی رفسنجانی برای عبور از فضای سنگین سیاسی کنونی است، در سال 1378 بعد از ترور حجاریان هم در بیمارستان سینا به عیادت او رفته بود. در آن زمان برخی افراد افراطی در بیمارستان شعارهای تندی علیه نبوی سر دادند. مرتضی نبوی خبر دیدار خود با سعید حجاریان را در گفتگو با ایرنا تایید کرد و گفت برای دیدار دوستانه به خانه حجاریان رفتم.

سعید حجاریان به دنبال اعتراضات مردمی به نتایج دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز ۲۶ خرداد بازداشت شد و پس ۱۰۶ روز تحمل سلول انفرادی و بازداشتگاه ایزوله روز ۸ مهرماه با وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.







0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator