۱۳۸۸/۰۷/۲۴

تلاش رییس دولت کودتا برای بهبود وجهه خود در میان مردم!

تلاش رییس دولت کودتا برای بهبود وجهه خود در میان مردم!

ادامه راه سبز«ارس»: یک منبع آگاه در گفتگو با نوروز از نامه احمدی نژاد به رهبری مبنی بر تقاضای آزادی زندانیان حوادث اخیر خبر داد.

این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، به نوروز گفت: رییس دولت کودتا در تلاش برای ترمیم چهره خود در میان مردم، طی نامه ای به رهبری خواستار آزادی زندانیان حوادث پس از انتخابات شده و رهبری نیز این نامه را به شورای عالی امنیت ملی ارجاع داده اند.

وی در ادامه افزود: در همین راستا به نظر می رسد که مسئولان برای تاثیر تبلیغاتی نامه رییس کودتا و احتمالا متعاقب آن آزادی برخی فعالان سیاسی، فعلا نه کسی را آزاد می کنند و نه موضع گیری خاصی در این مورد دارند.

این منبع مطلع، دستور دادستانی مبنی بر اینکه تا اطلاع ثانوی هیچ زندانی ای آزاد نخواهد شد و از سوی دیگر در گردش نیفتادن پرونده ها برای صدور و ابلاغ وثیقه را در این راستا ارزیابی کرد.

وی البته تغییر و تحولات در دستگاه قضایی و بحث جابجایی هایی که بعد از رفتن مرتضوی در قوه قضاییه مطرح است را نیز دلیل دیگر این امر دانست.

گفتنی است، خانواده های زندانیان سیاسی نیز در پیگیری های خود برای آزادی عزیزانشان، اغلب با این جواب که تا اطلاع ثانوی منتظر آزادی زندانیان نباشند، مواجه شده اند.


0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator