۱۳۸۸/۰۷/۲۳

علی مطهری: سپاه تلوزیون های خبری را حرام می داند شبکه های غیر اخلاقی را نه

علی مطهری در حاشیه یکی از جلسات علنی مجلس در جمع خبرنگاران:
سپاه تلوزیون های خبری را حرام می داند شبکه های غیر اخلاقی را نه.


ادامه راه سبز «ارس»: علی مطهری تایید کرد که امواج مختل کننده ماهواره ای (پارازیت) بر شبکه های غیر اخلاقی مانند شبکه های پورنو ارسال نمی شود و در عوض تمرکز ارسال کنندگان پارازیت بر شبکه های سیاسی است.

مساله سوال برانگیز دیگر عدم حساسیت مدعیان این عرصه نسبت به فعالیت شبکه های غیر اخلاقی است. به نظر می رسد تنها نگرانی سپاه که کم کم دامنه وظایف خود را به همه عرصه های زندگی شهروندان تعمیم داده، در این مورد مشخص شبکه های سیاسی و خبری است و حساسیتی در قبال آزادی شبکه های غیر اخلاقی وجود ندارد.

علی مطهری نماینده اصولگرای مجلس نیز این موضوع را تایید و نسبت به آن ابراز تعجب کرد.

به گزارش خبرنگار نوروز، وی در حاشیه یکی از جلسات علنی مجلس در جمع خبرنگاران در مورد ارسال امواج مختل کننده بر شبکه‌های ماهواره‌ای و تاثیر آن بر سلامت افراد گفت: مسئله‌ای که باعث تعجب است این است که در حال حاضر امواج بیشتر بر روی شبکه‌های سیاسی افتاده است در حالی که این امواج باید بر روی شبکه‌های غیر نیز اخلاقی اعمال می‌شد.

مطهری تصریح کرد: باید این مسئله در کمیسیون فرهنگی بررسی شود که چرا درباره شبکه‌های غیراخلاقی این امواج ارسال نمی‌شود و امواج بر روی شبکه‌های سیاسی ارسال می‌شود.

گفتنی است چندی پیش گزارش هایی درباره اقدام سپاه در نصب دستگاههای غیر استاندارد ارسال پارازیت منتشر شد. بر اساس این گزارش ها سپاه پاسداران با کمک یکی از شرکت های تابعه وزارت دفاع اقدام به دستکاری در سیستم یک رادار نظامی کرده و با استفاده از آن، روی موج شبکه های تلوزیونی ماهواره ای پارازیت ارسال می کند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator