۱۳۸۸/۰۷/۲۰

وقتی احمدی نژاد رییس باشد، اسفندیار نخبه اش هم اینگونه است!

سخنانی طنز اما واقعی از:
اسفندیار-ه محمود، رییس دفتر عظیم الشان!

ادامه راه سبز«ارس»: اسفندیار رحیم‌مشایی، مسئول دفتر احمدی‌نژاد كه در برنامه صبحگاهی شبكه دوم سیما حضور یافته بود، مدعی شد پیش از احمدی‌نژاد یا مجوز حضور مقامات ایران را در مجامعی مثل سازمان ملل نمی‌داند، یا نمی‌توانستیم حرف واقعی خود را بزنیم.

وی در واكنش به برخی انتقادات و حواشی در خصوص خروج شماری از نمایندگان عالی كشورها از سازمان ملل هنگام حضور رئیس دولت دهم اظهار داشت: آن گروه‌های روشنفكری كه این مسایل را مطرح می‌كنند، توجه ندارند كه در گذشته اصلاً به ما اجازه داده نمی شد در چنین مجامعی حضور پیدا كنیم و یا اگر حضور پیدا می‌كردیم، چنان فضا مسلط بود كه نمی‌توانستیم حرف خودمان را بزنیم و موضع واقعی خودمان را بیان كنیم.

اظهارات مشایی در حالی است كه به غیر از اكبر هاشمی رفسنجانی، رؤسای جمهور دیگر نظیر شهید محمد علی رجایی، سید علی خامنه‌ای و حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی در مجمع عمومی سازمان ملل حضور یافته و سخنرانی كردند و حتی شهید رجایی آثار شكنجه‌های رژیم طاغوت بر پای خود را به حاضران نشان داد.

پس از آن‌كه مسئول دفتر احمدی‌نژاد دستاورد 5 سفر احمدی‌نژاد به سازمان ملل را عزت اعلام كرد، خسروی، مجری رنامه با تأیید طعنه‌آمیز سخنان مشایی گفت: قطعاً همان عزت بسیار مهم است و البته مسایلی مثل اشتغال و بنگاه‌های زودبازده و.. هم در پرتوی همین دستاورد بزرگ تأمین می‌شود.

مجری روز از نو با اشاره به پخش مصاحبه لری كینگ، مجری یهودی شبكه‌ C.N.N با احمدی‌نژاد از سیما گفت: سؤال ما این است كه چرا ما نمی‌توانیم مثل لری كینگ كه البته پایش را روی پا انداخته بود و سكناتی در شأن یك پرزیدنت با اقای احمدی‌نژاد نداشت، با ایشان داشته باشیم و سؤالات خودمان را البته با ادب و احترام شفاف از ایشان بپرسیم؟

مشایی با اشاره به مصاحبه مذكور اظهار داشت: لری كینگ هم آزاد نیست بلكه كلی روی آن مصاحبه كار می‌كنند و ان را قیچی كردند و داخلش تبلیغات گذاشتند.

وی با اشاره به رویكرد احمدی‌نژاد درباره رسانه‌ها اظهار داشت: در زمان دولت‌های آقایان هاشمی و خاتمی اكثر روزنامه‌ها دولتی بودند، نه رسماً، ولی در خط دولت بودند، ولی الان هم صداوسیما از نگاه ما منتقد دولت آقای احمدی‌نژاد است و هم اكثر روزنامه‌ها. ( !!! )

مشایی در پاسخ به مجری كه علت تأخیر در معرفی سه وزیر باقی‌مانده را جویا شد، عملكرد احمدی‌نژاد را به خودش تشبیه كرد و گفت: اسامی از 4، 5 روز قبل مشخص بود، آقای احمدی‌نژاد عصر روز آخر آن‌ها را به مجلس معرفی كرد. من هم كه همیشه شاگرد ممتاز بودم، خیلی زود برگه امتحان را تحویل می‌دادم و گاهی یك مثبت و منفی اشتباه می‌شد و این از جهل من نبود.

مجری در واكنش گفت: مطمئنید همیشه ممتاز بوده‌اید؟ الان سایت‌ها می‌نویسند و خواستار مدركش می‌شوند كه مشایی گفت: كارنامه‌هایم موجود است.

مشایی در ابتدای برنامه در پاسخ به افزایش اختیارات وی به عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور در سرپرستی نهاد ریاست‌جمهوری، به صورت تلویحی از احتمال حذف معاونت اجرایی ریاست‌جمهوری و تفویض وظایف آن به خود خبر داد و تأكید كرد كه در حال حاضر هر دو پست معاونت اجرایی رئیس جمهور و ریاست سازمان تربیت بدنی بنده علی سعیدلو می‌باشد.

مشایی همچنی در پاسخ به سؤالی درباره سوابق خود گفت: قبل از ریاست سازمان میراث فرهنگی، معاون دكتر احمدی‌نژاد در شهرداری تهران و قبل از آن مدیر شبكه رادیویی تهران و شبكه رادیویی پیام بوده‌ام و قبل از آن نیز مدیر كل اجتماعی وزارت كشور بوده‌ام و قبل از آن سوابق دندان‌گیری ندارم و بچه بوده‌ام.

مجری مجدد از مشایی سؤال كرد پس چه زمانی در وزارت اطلاعات بودید. كه مشایی در پاسخ گفت: از وقتی دانش‌آموز بودم كار فرهنگی می‌كردم و در مدرسه به بچه‌ها درس می‌دادم با تشكیل سپاه در این نهاد نیز كار فرهنگی كردم و سپس به غرب كشور رفتم و در آن‌جا نیز كار فرهنگی كردم و سپس به وزارت اطلاعات رفتم و مدت كوتاهی در وزارت اطلاعات هم بودم و كار فرهنگی كردم.

گفتنی است سوابق مشایی در وزارت اطلاعات بیش از 8 سال یعنی از سال 1364 تا 1372 گزارش شده است.

1 نظرات:

جانباز سبز گفت...

از قدیم گفته اند: خدا در و تخته را خوب به هم جفت میکند! و از این روست که: دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید.

به امید مصاحبه های بیشتری از نخبگان دولت کوتا به مانند آقایان کلهر و مشایی و ....

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator