۱۳۸۸/۰۸/۰۵

تاكيد مجمع روحانیون مبارز در بزرگداشت ۱۳ آبان: «زنده باد مخالف من»


تاكيد مجمع روحانیون مبارز: «زنده باد مخالف من»

ادامه راه سبز«ارس»: مجمع روحانیون مبارز بر خویشتن داری و شعار مهم «زنده باد مخالف من» تاكيد كرد.

به گزارش ارس، مجمع روحانیون مبارز در جلسه اخیر خود که به ریاست حجة الاسلام و المسلمین خاتمی تشکیل شد، ضمن تحلیل اوضاع روز از تعرض تازه صهیونیست ها به مردم فلسطین و به خصوص اهانت به مسجد الاقصی اظهار نگرانی کرده و حمایت قدرت های بزرگ از رژیم اسرائیل و همچنین فاجعه قتل عام مردم مظلوم عراق به دست تروریست های مزدور و متعصب را محکوم و واکنش جدی مسلمانان و آزادگان جهان در برابر این فجایع را خواستار شد.

مجمع ضمن تجلیل از شخصیت حجة الاسلام و المسلمین کروبی و سابقه درخشان ایشان پیش از انقلاب و خدمات ارزشمند او به جمهوری اسلامی و مردم و دفاع همیشگی ایشان از مظلومان و حقوق انسان ها، نسبت به اهانتی که به نظر می رسد با برنامه قبلی به ایشان و نیز شخصیت ارزشمند علمی و سیاسی کشور جناب آقای دکتر علیرضا بهشتی فرزند برومند شهید مظلوم دکتر بهشتی در جریان بازدید از نمایشگاه مطبوعات شد اظهار تأسف کرد. همانگونه که چنین رفتارهایی را از سوی هر کس و نسبت به هر جریان و فردی محکوم می کند.

مجمع روحانیون مبارز با تأسی به حضرت امام(س) و نیز بر اساس آموزه های دین مبین اسلام همواره مؤید رفتارهای مدنی و قانونی بوده است و همانطور که بر آزادی های اساسی مصرح در قانون اساسی یعنی آزادی بیان، آزادی اجتماعات و آزادی احزاب و تشکل ها تأکید دارد هر گونه رفتار خشونت آمیزی را محکوم می کند. همچنین از همه مردم شریف ایران به ویژه از همفکران، همراهان و طرفدارن خویش که همواره از خود رفتار مدنی نشان داده می خواهد که در این موقعیت حساس حتی اگر مورد خشونت خشونت گران قرار گیرند خویشتن داری را از دست ندهند و همچنان بر شعار مهم «زنده باد مخالف من» تأکید کنند.

مجمع روحانیون مبارز در آستانه روز جهانی مبارزه با استکبار سیزدهم آبان، ضمن بزرگداشت یاد شهیدان دانش آموز که قربانی خشونت و درنده خویی رژیم گذشته قرار گرفتند بر شعارهای اصلی این روز که مورد تأیید امام بوده تأکید می کند. تصرف سفارت آمریکا در واقع اعتراضی بود به دخالت مستمر آمریکا در امور داخلی ایران و حمایت از رژیم سرکوب گر و استبدادی شاه که با انقلاب بزرگ اسلامی که مدنی ترین جنبش معاصر بود سرنگون شد، از آن پس نیز ملت و نظام ایران همواره مورد تعرض و فشار از سوی قدرت های بزرگ بوده است.

سیزده آبان را گرامی می داریم و سربلندی ملت رشید ایران را از خداوند می خواهیم و از حقوق ملت دفاع می کنیم و هر گونه خشونت را محکوم می نماییم.

روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز
۵ آبان ۱۳۸۸

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator