۱۳۸۸/۰۷/۲۱

قرار ما ۱۳ آبان در سرتاسر ایران

شماری از فعالین داخل کشور
قرار ما ۱۳ آبان در سرتاسر ایران

بنام خداوند در هم کوبنده ستمگران

۱۳ آبان دیگری در راه است که باید در تاریخ ایران زمین جاودانه شود.۱۳ آبان ۱۳۸۸ روز سبز ما ایرانیان خواهد بود روزی که همه با هم به خیابان ها می آییم و ندای حق طلبی و آزادی خواهی مردم شریف ایران را فریاد خواهیم زد. دنیا منتظر هنرنمایی فرزندان این آب و خاک است. ۱۳ آبان ۱۳۸۸ نیز همانند روز ایران (قدس سابق) در شکل دادن به انقلاب ایران و شکل گیری جمهورت نقشی به سزا خواهد داشت. از همه هم میهنان خواستاریم که به خیل مبارزان راه آزادی و سربلندی ایران بشتابند.


هم میهنان،
سرزمین اهورایی مان ایران چشم به ما دوخته است. ۱۳ آبان همه با هم و دست در دست یکدیگر برگ زرین دیگری از تاریخ کشورمان را رقم خواهیم زد. تن دیکتاتور و پایه های این دولت فاسد را به لرزه در خواهیم آورد. با در دست داشتن نمادهای سبز و سر دادن شعار علیه دولت کودتا تجمعی میلیونی را شکل خواهیم داد. فراموش نکنیم که ما بیشماریم و امیدوار، پس از دیکتاتورها و حامیانشان نمی ترسیم همانطوری که در روز ایران (قدس سابق) نترسیدیم. از همین حالا باید شروع به برنامه ریزی برای آن روز بزرگ کنیم روزی که در تاریخ کشورمان جاودان خواهد شد. فراموش نکنیم که فردا باید پاسخگوی فرزندانمان باشیم. اگر از ما پرسیدند که با استبداد و دیکتاتورها چه کردید؟ چه پاسخ خواهیم داد؟

شعارهای روز ۱۳ آبان:

نه شرقی، نه غربی، دولت سبز ملی

کارگر - معلم - دانشجو - پیوندتان مبارک

مرگ بر دیکتاتور

زندانی سیاسی - آزاد باید گردد

وقتی که با هم هستیم - از چی باید بترسیم

شکنجه، تجاوز دیگر اثر ندارد

اعتراف شکنجه دیگر اثر ندارد

می جنگیم می میرم ایران رو پس می گیرم

3 نظرات:

Anonymous گفت...

سلام
ارس جان

قرارمان شعار مرگ نبود! بود؟

شعارهای پر امید و شادی بخش...
کمی تا قسمتی هم شعارهای نیرو بخش
لازم دارم

اصلا از این مرگ مرگ مرگ دست بکشیم

aras گفت...

نا شناس عزیز

فکر نمیکنم در جایی از این متن مرگ را بکار برده باشیم به غیر از "مرگ برای دیکتاتور" که آن هم شعار اصلی جنبش سبز ایران است. ضمن اینکه اگر متن اصلی را می دیدید! آنوقت متوجه میشدید که این متن بسیار تلطیف شده است و به اصولمان نزدیک! با این حال در ویرایشی دوباره بجای کلمه ضحاک هم از واژه دیکتاتور استفاده کردیم که شما هم راضی تر گردید. فکر کنم اگر متن اصلی را که به ما ارسال شده بود را بخوانید، خودتان متوجه میشوید که تمامی شعارهای مرگ حذف شده است.

تشکر از توجه شما
ادامه راه سبز - ارس

شهاب گفت...

سلام
من هم با شعار مرگ مخالفم.
باید توی شعارهامون زندگی جاری باشه نه مرگ.جنبش سبز ما اونقدر ظرفیتش بالاست که حتی می تونیم کسانی مثل احمدی نژاد رو هم دوست داشته باشیم.
شعارهایی که توش مرگ دارند دیگه قدیمی و غیر متمدنانه هستند.
سبز باشید...

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator