۱۳۸۸/۰۷/۲۴

فاطمه آجرلو و عباس پالیزدار عاملین محمود احمدی ‌نژاد

فاطمه آجرلو و عباس پالیزدار عاملین محمود احمدی‌ نژاد
ادامه راه سبز«ارس»: غلام‌علی رجایی در یادداشتی به رابطه فاطمه آجرلو، عباس پالیزدار و محمود احمدی‌نژاد پرداخته است. در بخشی از این یادداشت آمده است:

ماه مهرآغاز شد و ميليون‌ها دانش‌آموز در سراسر کشورتحصيل خود را با نظارت وزارتخانه‌اى بى‌وزير آغاز کرده‌اند. آنچه در اين يادداشت کوتاه مدنظر من است توجه دادن مسئولان به اين امر مهم نيست، نکته‌اى است که در هياهوى معرفى يا عدم صحت معرفى وزيران زن (...) از ديده‌ها پنهان ماند.

نکته‌اى که در آن ايام کسى متعرض آن نشد معرفى خانم آجرلو از سوى احمدى‌نژاد به عنوان وزير پيشنهادى وزارت رفاه دولت دهم به مجلس شوراى اسلامى بود. آقاى احمدى‌نژاد در معرفى خانم آجرلو که کسى بعد از صدور حکم دادگاه پاليزدار در مورد او، به ارتباط وى با افشاگرى‌هاى پاليزدار ترديدى ندارد اقدامى بسيار تامل‌برانگيز از خود نشان داد. بخشى ازآنچه در پرونده پاليزدار در دادگاه مطرح شد که به زندان رفتن او منجر گرديد آن بود که او در افشاگرى‌هاى خود عليه برخى بزرگان و مسئولان نظام و به ويژه آيت‌الله هاشمى رفسنجانى و فرزندان او به اطلاعات طبقه‌بندى شده‌ استناد کرد.

پرسشى که در اين رابطه بسيار مهم و اساسى مى‌نمايد اين است که آيا مى‌توان باور نمود پاليزدار که از اعوان و انصار دولت نهم و مديران دولت احمدى‌نژاد بود خود سرانه و صرفا به سليقه خود و بدون مشورت‌گيرى از ديگران به اين افشاگرى‌ها دست زده باشد؟ اگر اينگونه نيست پاليزدار به اذن و مشورت چه کسى به وادى افشاگرى گام نهاده است و با اين افشاگرى‌ها به دنبال چه نتيجه‌اى بود؟

با توجه به ثابت شدن همکارى خانم آجرلو با پاليزدار که در دادگاه به محکوميت پاليزدار منجر گرديد و همين سابقه ‌ مخالفت برخى از نمايندگان را نسبت به معرفى او از سوى احمدى‌نژاد به مجلس موجب گرديد آيا نمى‌توان رابطه‌اى منطقى ما بين اين همکارى او و پاليزدار در درون دولت نهم جست‌وجو کرد؟

آيا مى‌توان باور نمود که آقاى احمدى‌نژاد در معرفى خانم آجرلو به عنوان وزير پيشنهادى رفاه دولت دهم از سابقه ايشان در پرونده پاليزدار بى‌اطلاع بوده است؟ چگونه چنين چيزى ممکن است؟! اگر با اطلاع بوده چرا وچه عواملى باعث شده که وى به اين سابقه بى‌اعتنا باشد؟

پرسش اساسى که پاسخ آن بسيار مهم و روشنگرانه است اين است که چه دليل يا دلائلى موجب معرفى خانم آجرلو از سوى احمدی‌نژاد به مجلس گرديد؟


0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator