۱۳۸۸/۰۷/۱۹

محمد اصفهانی: اگر احمدی نژاد بیاید برنامه را قطع میکنم

محمد اصفهانی: اگر احمدی نژاد بیاید برنامه را قطع میکنم.

ادامه راه سبز«ارس»: در آبروریزی دیگری برای احمدی نژاد، دکتر محمد اصفهانی خواننده مشهور موسیقی ملی تهدید کرد اگر حتی در حین اجرای برنامه وی، احمدی نژاد در محل برگزاری حاضر شود برنامه را قطع و سالن را ترک خواهد کرد.

اين خواننده مشهور پاپ تاکید کرددر صورتی که حضور احمدی نژاد در مراسم اختتامیه قطعی شود، تحت هیچ شرایطی حاضر به اجرای برنامه نخواهد شد. در حالی که بر اساس برنامه ریزی قبلی قرار بود در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه های دیجیتال که فردا برگزار می شود، یک خواننده مشهور موسیقی پاپ ایران به اجرای برنامه بپردازد، این برنامه لغو شد.

به گزارش سلام نیوز، م- الف؛ خواننده مشهور موسیقی پاپ پس از آنکه مطلع شده است قرار است احتمالا محمود احمدی نژاد در این مراسم حضور پیدا کند، به برگزارکنندگان اعلام کرده است که حتی اگر احمدی نژاد در میانه مراسم اجرای موسیقی هم به سالن وارد شود، او اجرای برنامه را متوقف و سالن را ترک خواهد کرد.

وی تاکید کرده است در صورتی که حضور احمدی نژاد در مراسم اختتامیه قطعی شود، تحت هیچ شرایطی حاضر به اجرای برنامه نخواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر برگزارکنندگان به شدت در تکاپو هستند که با خوانندگانی چون افتخاری به توافق برسند و یا اینکه برنامه حضور احمدی نژاد در این مراسم را به تاخیر بیاندازند و یا تغییر دهند.

1 نظرات:

SOGOL گفت...

از آقاي محمد اصفهاني خواننده توانمند كشور بخاطر حمايتش از خس و خاشاك ( ملت قهرمان و هميشه در صحنه سابق ) و خواهران وبرادرانش كه در روز روشن و در نيمه شب در كوي دانشگاه مورد ضرب وشتم قرار گرفتند به سهم خودم تشكر ميكنم .

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator