۱۳۸۸/۰۸/۰۳

محمد‌جواد لاریجانی: ‌اصلاح‌طلبان در برابر امام عادل قرار گرفته‌اند!


محمد‌جواد لاریجانی: ‌اصلاح‌طلبان در برابر امام عادل قرار گرفته‌اند!


محمد‌جواد لاریجانی که برادرش اینک بر صندلی قاضی‌القضات تکیه زده و این روزها هر بار که دهان باز می‌کند سخنان مشعشعی را روانه رسانه‌ها می‌کند در آخرین اظهار نظر خود بار دیگر اصلاح‌طلبان را متهم کرد.

وی چندی پیش نیز در سخنان مشابهی ادبیاتی را به کار گرفته بود که مورد اعتراض افراد بسیاری از جمله علی لاریجانی قرار گرفت.

به گزارش جرس وی با تشبیه اصلاح طلبان به منافقین گفت: همان سیری که منافقین در قبل از انقلاب در پذیرش مارکسیسم مرتکب شدند دوم خردادیها در پذیرش لیبرالیسم مرتکب شدند،این پذیرش آنها را به وادی نفاق انداخت و این نفاق هم منجر به خروج بر حاکمیت شد."

لاريجاني در نشست سراسری دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی اظهارداشت:کاری که رهبر معظم انقلاب در حفظ مردمسالاری دینی در این انتخابات کردند، در دفاع از شرف و حیثیت مردم بود و در تاریخ ایران بی نظیر است و باید این حادثه مهم با همه ابعاد آن ثبت شود. حتی کسانی که بی‌دین هستند اما طرفدار دموکراسی می‌باشند باید دست رهبری انقلاب را ببوسند که فداکارانه از جمهوریت نظام دفاع کردند.

وی تاكيد كرد: اگر کسی نخواهد تولی و تبری را رعایت کند نوعی کاهلی در امر ولایت را مرتکب شده است و این از کاهلی در نماز و روزه مهلک‌تر است. ممکن است این کاهلی منجر به خروج بر امام عادل شود، خروج همیشه با شمشیر نیست، خروج یعنی به هر دلیل در برابر امام عادل قرار گیریم.

معاون حقوق بشر قوه قضاییه افزود: اینکه میرحسین موسوی بر خلاف همه مقررات و قوانین مربوط به انتخابات و بر خلاف رای شورای نگهبان و تنفیذ مقام معظم رهبری خود را پیروز انتخابات اعلام کرد این نوعی خروج بر امام عادل است. لاریجانی با اشاره به مداخله قدرت‌های بزرگ در امر انتخابات ریاست جمهوری و حمایت آنها از یک ضلع رقابت اظهار داشت: آنچه که رخ داد یک کودتای تمام عیار با همکاری دول غربی بود، موسوی چه بداند و چه نداند وارد این بازی ابلهانه شد و تمام دنیا هم از او حمایت کردند.

وي اضافه کرد: اخیراَ خاتمی حرفی زده است که قابل تأمل است، وی گفته اگر اجازه ندهند مردم تجمع داشته باشند آنها می روند هسته عمل تشکیل می‌دهند.سوال این است که چه عملی است که باقی مانده آقایان انجام نداده‌اند، به عقیده من رویکرد جدید آنها ترور و خشونت است. یعنی آنها به همان نقطه‌ای رسیده‌اند که منافقین رسیده‌اند.

وی افزود: دوم خردادی‌ها هفت،هشت ماه عمر این ملت را تباه کردند و ملتی که در گفتمان پیشرفت، خدمت و عدالت دنبال کارآمدی است خود را معطل اینها نمی‌کند. آنها دست به انتحار سیاسی زده‌اند،نظام باید مدل جدیدی را برای طراحی رقابت سیاسی در نظر بگیرد.

===========
پیوندهای مرتبط:
» کجاست رفتاری که علی(ع) با عقیل داشت؟

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator