۱۳۸۸/۰۸/۰۲

جبهه مشارکت: این اقدامات بیش از آنکه نشانۀ اقتدار باشد علامت شکست عاملان کودتاست

بیانیه جبهه مشارکت ایران اسلامی در محکومیت حمله به مراسم دعای کمیل و بازداشت شرکت‌کنندگان:
این اقدامات بیش از آنکه نشانۀ اقتدار باشد علامت شکست عاملان کودتاست.

حادثه عجیب و باور نکردنی حمله مأموران به مراسم دعای کمیل که برای ابراز همدردی با خانوادۀ اسیر سرافراز سید شهاب الدین طباطبائی، عضو شورای مرکزی جبهۀ مشارکت ایران اسلامی، برگزار می شد، فاجعه‌ای است که در تاریخ ایران و شاید جهان بی سابقه باشد.

از حاکمانی که ادعای دین مداری و عدالت پروری آنها گوش جهان را پر کرده است انتظار هر اقدامی می‌رفت جز آنکه به مراسمی عبادی و عرفانی، این گونه، حمله برند. اگر ندادن مجوز برای برگزاری مراسم ختم شهدای جنبش سبز را بتوانند به هر دلیلی توجیه کنند، معلوم نیست عاملان این فاجعه چگونه خواهند توانست لکه ننگ حملۀ مأموران مسلح و دارای نقاب و ماسک را به این مراسم محدود و خانوادگی از دامن خود بزدایند. اگر مسئولان قوه قضائیه دستور این حمله را صادر کرده باشند دیگر نمی توتن هیچ امیدی به این دستگاه و مسئولان آن برای دادخواهی داشت و ملت، باید به فکر چاره ای دیگر باشند و اگر این تهاجم نابخردانه بدون آگاهی و مجوز مسئولان دادستانی صورت گرفته باشد، علاوه بر آنکه نشان دهندۀ ضعف حکومت و ملوک الطوایفی بودن آن است، مستلزم اقدام سریع مسئولین قضایی در مورد رفع آثار و تبعات این اقدام ناشایست است.

آزادی سریع همۀ دستگیر شدگان و تحت تعقیث قرار دادن عاملان این اقدام شگفت انگیز می تواند مانع از پاره شدن آخرین رشته های اعتماد بین حکومت و مردم باشد.

جبهۀ مشارکت ایران اسلامی اطمینان می دهد که "راه سبز امید" پر رهرو است و با دستگیری چند ده تن از عزیزان ما هیچ خللی به آن وارد نخواهد شد و این اقدامات بیش از آنکه نشانۀ اقتدار باشد علامت شکست عاملان کودتاست.

جبهه مشارکت ایران اسلامی با تشکر از همه بزرگان و دلسوزانی که تا کنون خواست های مبتنی بر شرع و قانون ملت را مورد توجه قرار داده اند از مراجع تقلید که پناه مردم هستند ونیز سایرعلمای دین و نخبگان سیاسی و علمی کشور که در این برهه از زمان مسئولیت ویژه ای دارند می خواهد به این روند که از بین برندهء اعتبار دین و نظام است واکنش نشان دهند و حداقل، عدم رضایت خود را از این گونه رفتارهای خلاف اسلام ابراز نمایند.

جبهه مشارکت ایران اسلامی
۱۳۸۸/۰۸/۰۱

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator