۱۳۸۸/۰۸/۰۸

تماس هنگامه شهیدی پس از ۱۲۱ روز بازداشت با مهدی کروبی


تماس تلفنی هنگامه شهیدی با مهدی کروبی ار اوین


ادامه راه سبز«ارس»: :هنگامه شهیدی، مشاور امور زنان ستاد انتخاباتی مهدی کروبی در انتخابات اخیر روز گذشته پس از ۱۲۱ روز بازداشت موقت، از زندان اوین با مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی تماس گرفت.

به گزارش نوروز، دبیرکل حزب اعتماد ملی در این تماس تلفنی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت هنگامه شهیدی و دلجویی از او ابراز امیدواری کرد که این روزنامه نگار و فعال حقوق بشر به زودی آزاد شود.

هنگامه شهیدی که در بند عمومی به سر می برد، از حمله به کروبی در نمایشگاه مطبوعات مطلع شده و به همین دلیل با او تماس گرفته بود. او ضمن احوالپرسی از کروبی در گفتگو با شیخ اصلاحات تاکید کرد که "مانند این یار و یاور امام راحل در جهت حرکت در مسیر آرمان های امام قدم برداشته است و در این مسیر همانند کروبی ثابت قدم و استوار خواهد بود."

هنگامه شهیدی در روز نهم تیرماه و پس از کودتای انتخاباتی اخیر بازداشت و به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل شد. این روزنامه نگار و فعال امور زنان در روز چهارم آبانماه با فریب وعده آزادی به سازمان زندانها تحویل داده شد.

شهیدی از روز سوم آبانماه دست به اعتصاب غذا و دارو زده است. او که به خاطر شرایط سخت زندان به بیماری های جسمی و روحی مبتلا شده است، روزی 28 عدد انواع قرص مصرف میکند که اعتصاب دارو و غذا در این شرایط برای او خطرناک است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator