۱۳۸۸/۰۷/۱۵

درخواست دفتر آیت الله دستغیب از مردم برای حفظ آرامش

درخواست دفتر آیت الله دستغیب از مردم برای حفظ آرامش.

ادامه راه سبز«ارس»: دفتر آیت الله سید علی محمد دستغیب در پی بی احترامی برخی از چهره های نظامی و سیاسی نسبت به مرجعیت شیعه و بویژه موضع گیری های اخیر برخی از نظامیان و حامیان محمود احمدی نژاد از عموم مردم بخصوص مردم استان فارس خواست تا ضمن خویشتنداری از هرگونه تجمع در حمایت ایشان خودداری کنند. این درحالی است که روز گذشته نیز دفتر آیت الله دستغیب با صدور اطلاعیه ای از مردم استان فارس درخواست کرده بود که درگیر جنگ روانی موجود نشده و آرامش خود را حفظ کنند.
متن کامل دو اطلاعیه دفتر آیت الله دستغیب به شرح زیر است:


بسمه تعالي

پیرو تماسهای مکرر، بدینوسیله به اطلاع مردم مؤمن و شریف می‌رساند که معظم له موافق برگزاری اجتماع در حمایت از ایشان نیستند. لذا ضمن تشکر از مردم خواهشمندیم ضمن رعایت خویشتنداری از هرگونه تجمع خودداری فرمایند.

دفتر مرجع عالیقدر
حضرت آیت الله سیدعلی محمد دستغیب


اطلاعیه روز سه شنبه 14 مهر:

بسمه تعالي

أقوی دلیل، وقوع شیء است. تمام همت حضرت آیه الله سید علی‌محمّد دستغیب این بوده و هست که روشن کنند انحرافات بعد از انتخابات(88/3/22) از ناحیه تخلف از دستور حضرت امام امت(رحمه‌الله) می‌باشد که فرمودند: نیروهای نظامی و شبه نظامی نباید در سیاست دخالت کنند، که بحمدالله از طریق همان طایفه ثابت شده است.

شما ملاحظه بفرمایید که در این وضع فعلی چگونه فساد دخالت نیروهای نظامی و شبه نظامی که پریشان کردن اجتماع و سلب اعتماد از روحانیت، و ادعای جلودار بودن سپاه در مسائل فقهی و تعیین امامت جماعت و راندن امام راتب با تهمت به ضد ولایت فقیه، ظاهر شد.

خداوند می‌فرماید: ((انّ الله یٍُدافعُِ عن الّذین آمَنُوا)) سوره حج آیه 38.

به هر حال معظم له که مجتهد و مرجع و مسؤول می‌باشند به خوبی منشأ انحراف را تذکر دادند، و نتیجه مخالفت، آنهم بر همگان واضح شد.

حال از مردم شریف استان فارس تقاضا داریم در این جنگ روانی که از ناحیه تخلف از دستور حضرت امام(رحمه الله) حاصل شده، آرامش خود را حفظ نمایند، که خداوند می‌فرماید:

«فَأمّا الزَّبَدُ فَیَذهَبُ جُفاءً و أمّا ما یَنفَعُ الناسَ فَیَمکُثُ».
سوره رعد آیه ۱۷: باطل همچون کف دریا از بین می‌رود.

اینکه آیةالله سید علی‌محمّد دستغیب می‌فرماید: این نیروی خودسر، سه قوا را دور زده همین است که هیچ کس مسؤولیت آنچه پیش آمده را نمی‌پذیرد چون به صدا و سیما یا نیروهای نظامی گفته می‌شود که این اطلاعیه از چه کسی است، اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند، مانند جریان انتخابات.

دفتر حضرت آیت الله حاج سیدعلی‌محمّد دستغیب (مدظلّه العالی)

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator