۱۳۸۸/۰۷/۲۶

همسویی اجتماعی سياسی فرهنگی موسوی و رهنورد، كانون حمله بنگاه‌های شايعه‌پراكنی


همسویی اجتماعی سياسی فرهنگی موسوی و رهنورد
، كانون حمله بنگاه‌های شايعه‌پراكنی

ادامه راه سبز - ارس: پس از انتشار اخبار خانوادگی در باره یکی از همکاران دولت دهم که در چند روز گذشته توجه زیادی را در رسانه‌های داخلی و خارجی، به خود جلب کرده، تعدادی از رسانه‌های وابسته به دولت کودتا با شتابزدگی زیاد دست به انتشار شایعات سیاسی‌ خانوادگی در باره زهرا رهنورد و میرحسین موسوی زدند.

یکی از افراد نزدیک به میرحسین موسوی در این باره می‌گوید‌: "همسویی و مشایعت شتابزده برخی از رسانه‌های وابسته به مراجع رسمی در انتشار شایعات سراسر كذب و نازل از جنس سیاسی‌ خانوادگی جالب توجه به نظر می‌رسد. ادعاهای روزنامه الجزیره كه شباهت زیادی به نشریات مبتذل و زرد دارد و این روزها تبدیل به بنگاه دروغ پراكنی و شایعه پردازی شده، پدیده تازه ای نیست، اما انتشار اخباری مبنی بر طلاق مهندس موسوی و دكتر رهنورد و منازعات ادعایی بین آنها كه از قضا برای برخی خبرگزاری های رسمی وابسته به دولت سو‍‍ژه جالبی بوده و با ذوق زدگی و دست پاچگی مبادرت به انتشار آن کرده‌اند ابهامات و تردیدهای جدی را در باره مدیریت این رسانه ها بوجود می آورد."

وی در ادامه اظهار داشت: "دلائل همسویی خبرگزاری دولتی ایرنا با برخی بنگاه های خبری كه حمایت بی شائبه و خوش خدمتی آنها نسبت به اسرائیل و استكبار برکسی پوشیده نیست، در این شرایط زمانی چه معنایی جز این دارد که برخی برای لكه داركردن رقیب و بلكه تاكتیك همسان سازی در بدیل یكی از مشاوران دولت از دروغ های شاخدار و سست بنیان، حتی به نقل از یكی از نامشروع ترین رسانه ها ابائی ندارند."

این فرد آگاه سپس گفت: "بازتولید شایعه های زرد سیاسی خانوادگی در حالی توسط رسانه های رسمی و دولتی انجام می شود که بسیاری از متعهدان به اخلاق سیاسی و رسانه ای در هفته های اخیر از گسترش فضای دروغ و تهمت و تشویش اذهان و شایعه پردازی اظهار نگرانی کرده و همه افراد و گروهها را از آن برحذر داشته اند. در چنین شرایطی انتظار می رفت رسانه هایی كه از بیت المال ارتزاق می كنند بیش از دیگران پایبندی خود را به ارزش ها و اصول اخلاقی نشان دهند."

خبرگزاری رسمی دولت (ایرنا ) به نقل از یک روزنامه چاپ عربستان(الجزیره) که ربطی به تلویزیون "الجزیره" قطر ندارد نوشته است: "اختلافات بین "محمود احمدی نژاد" رییس جمهورایران و "میر حسین موسوی"رقیب سرسخت وی در انتخابات دهم اکنون به حدی زندگی خانوادگی موسوی را تحت تاثیر قرار داده که همسر وی حاضر نشده زندگی کردن در کنار موسوی را حتی برای لحظه ای ادامه دهد."! :)

شایعه های مربوط به اختلافات خانوادگی مهندس موسوی در حالی منتشر شده، که در چند ماهه اخیر بویژه در اوج فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری دهم حمایت و همسویی سیاسی و فرهنگی مهندس موسوی و دكتر رهنورد مورد توجه اقشار مختلف جامعه بویژه زنان و جوانان قرار گرفته است. بسیاری از چهره های شناخته شده و نام آشنا نیز از سالهای دور تاکنون از آنها به عنوان یك زوج نمونهٴ مسلمان انقلابی یاد کرده اند که به عنوان یك مدل موفق از زندگی عاشقانه و مكتبی مطرح بوده و خواهد بود.

دکتر علی شریعتی یکی از این افراد است که سی و چند سال پپیش قبل از یکی از سخنرانی هایش در حسینیه ارشاد از مخاطبانش خواست تا از نمایشگاه نقاشی یک زوج جوان و موفق در راهروهای حسینیه ارشاد دیدن کنند. زوجی که شریعتی آینده آنها را درخشان توصیف کرد. آن زوج میرحسین موسوی و زهرا رهنورد بودند.

برگرفته از: پایگاه اینترنتی کانون زنان ایرانی

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator