۱۳۸۸/۰۸/۰۹

واکنش نخبه منتقد به اخبار منتشر شده درباره او + ویدئو ی سخنان وی نزد رهبری

واکنش نخبه منتقد به اخبار منتشر شده درباره او

ادامه راه سبز«ارس»: به دنبال انتشار اخباری درباره برخورد با محمود وحیدنیا، نخبه جوانی كه روز چهارشنبه بدون هماهنگی با مجری مراسم و به دعوت رهبر انقلاب، پشت تریبون قرار گرفت و انتقاداتی مطرح كرده بود؛ سایت لاف روز جمعه صحت و سقم اخبار منتشره توسط تلویزیون‌ها و سایت‌های فارسی زبان خارجی را از وی جویا شد، که البته صحت و سقم مطالب فوق به عهده مسئولین سایت الف میباشد:


وحیدنیا با تكذیب اخبار منتشره درباره برخورد با وی، گفت: تمایلی برای مصاحبه و حاشیه سازی رسانه‌ای ندارم و وقتی مطالب برخی سایت‌های خارج نشین در مورد حرف‌هایم و نحوه برخورد رهبری و كل این ماجرا را كه می‏شنوم ‏خنده‏ام می‏گیرد.

وی افزود: انتظارم هم از جامعه و نخبگان این است كه بیش از این شایعات پخش نشود و در جهت بهتر شدن اوضاع تلاش كنیم.

این دانشجوی ریاضی دانشگاه شریف با رد هماهنگی قبلی با برگزار كنندگان مراسم، گفت: من متنی آماده كرده بودم ولی نتوانستم متن‏ام را داخل ببرم چون كلا " اجازه نمی‏دادند نامه‏ای به داخل برده شود ولی من، آن‏چیزی كه از متنم به خاطر داشتم به زبان آوردم.

وی تاكید كرد: مطالبی كه در این دیدار مطرح كردم كاملاً اعتقادات خودم بوده و با هیچ كس هماهنگ نكردم و كسی خبر نداشت كه می‏خواهم صحبت كنم حتی خانواده‏ام نیز از این موضوع، اطلاعی نداشتند.

وحیدنیا درمورد فضای ایجاد شده برای طرح سخنانش با وجود این‏كه برگزاركنندگان مراسم ابتدا به وی اجازه ندادند سخن بگوید، اظهار داشت: من چند بار اجازه خواستم، رهبری هم اجازه دادند و من به راحتی رفتم و حرفهایم را در چهار سرفصل بیان كردم؛ یكی صداوسیما، دوم نقد رهبری، سوم نقد نگاه حكومت به معترضین و در نهایت درد ودلی كه از وضعیت جامعه عرض كردم.

وحیدنیا تاكید كرد: انتظار نداشتم كه در همان‏جا پاسخی از ایشان بشنوم یكسری دغدغه داشتم كه به صورت سوال بیان كردم و امیدوارم در عمل جواب دهند.

وی اضافه كرد: من دوستان بسیاری در دانشگاه شریف و بیرون دارم كه از اعتقادات و باورهای من خبر دارند و می‏توانید با همه آنها صحبت كنید و دریابید كه عقاید شخصی‏ام را بر زبان جاری ساختم.

بعد از انتشار خبر سخنان صریح و هماهنگ نشده وی در نزد رهبر انقلاب، تعدادی از رسانه های فارسی خارج نشین با راه اندازی جنجال رسانه ای، از دستگیری وی خبرداده و حتی نسبت به جان وی اظهار نگرانی كرده اند. برخی دیگر از رسانه های ضد انقلاب نیز سخنان وی را برنامه ریزی شده و بخشی از یك نمایش توصیف می كنند.

محمود وحیدنیا دارای رتبه طلای المپیاد كشوری ریاضی در سال 1386 است و از سال گذشته در رشته ریاضی در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل می‌كند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator