۱۳۸۸/۰۷/۲۲

میردامادی بازجویانش را نصیحت می کند.

بولتن محرمانه سپاه منتشر کرد:
میردامادی بازجویانش را نصیحت می کند.

ادامه راه سبز«ارس»: یکی از بولتن های خبری دفتر سیاسی سپاه که تحت عنوان "بصیرت" و به صورت محرمانه منتشر می شود، در شماره اخیر خود فاش ساخت که کودتاگران به شدت از مقاومت دبیرکل، معاونان و اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت که در اسارت به سرمی برند، خشمگین شده اند.

بولتن محرمانه بصیرت در شماره اخیر خود افشا کرد که پس از 120 روز از اسارت دبیرکل جبهه مشارکت ایران اسلامی در سلول انفرادی، دکتر میردامادی همچنان به نصیحت و پند و اندرز بازجویانش می پردازد و می کوشد به عنوان فردی موثر در عرصه های مختلف انقلاب، آنان را راهنمایی کند.

این نشریه همچنین افشا کرده است که "مقامات مرتبط با پرونده" از این وضعیت بسیار نا خشنود هستند.

این بولتن همچنین با اشاره به گذشت ماه ها از حبس دکتر محسن میردامادی؛ دبیرکل، دکترعبدالله رمضان زاده؛ قائم مقام، مهندس صفایی فراهانی، معاون و دکتر مصطفی تاج زاده عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت از پافشاری این افراد بر مواضع اصلاح طلبانه خود و تاکیدات آنان بر انحرافات موجود ابراز خشم کرد.

دفتر سیاسی سپاه که نقش موثری در هدایت مخالفان اصلاحات ایفا می کند تحت مسئولیت سردار سرتیپ یدالله جوانی قرار دارد. یکی از وظایف این دفتر انتشار نشریات و بولتن هایی است که تقریبا مشابه جریده کیهان هستند.

همچنین نشریه صبح صادق که به سردبیری سرهنگ پاسدار سیامک باقری منتشر می شود نیز از دیگر محصولات این دفتر است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator