۱۳۸۸/۰۷/۲۱

توجیه کلهر در مورد پناهندگی دخترش: این کار دختر من نشانه وجود آزادی در جمهوری اسلامی است!‌

توجیه کلهر در مورد پناهندگی دخترش:
این کار دختر من نشانه وجود آزادی در جمهوری اسلامی است!.
ادامه راه سبز«ارس»: مشاور رئیس جمهور که این روزها رفتن دخترش به خارج از کشور و تصمیم او به اخذ پناهندگی به سوژه خبری برخی رسانه های غربی تبدیل شده در این خصوص با ذکر توصیه ای پدرانه به فرزندش، گفت: همانگونه که نرگس گفته او پس از جداشدن من از مادرش زندگی خود را با مادرش ادامه داد و خود به تنهایی در مورد رفتنش تصمیم گرفت. کلهر که با خبرگزاری مهر مصاحبه می‌کرد این کار را نشانه وجود آزادی در دستگاه جمهوری اسلامی دانست.


مهدی کلهر مشاور رئیس جمهور که در خصوص رفتن دخترش "نرگس کلهر" به خارج از کشور و جنجال برخی رسانه ها در خصوص موضوع پناهندگی وی با خبرگزاری مهر سخن می گفت، با بیان این مطلب اظهار داشت: پس از جدا شدن بنده از همسرم ، "نرگس" به خواست خود با مادرش زندگی کرد و بنده نیز طبق قانون همواره نفقه او را پرداخت می کردم.

وی ادامه داد: تا زمانی که موضوع سفر وی در رسانه ها مطرح نشده بود من از این سفر خبری نداشتم. "نرگس" تحصیل کرده دررشته گرافیک و سینما است و گویا برای اکران فیلمش به آلمان سفر کرده است، حال گویا در کنار این موضوع تقاضای پناهندگی نیز کرده که این یک تصمیم شخصی و مرتبط با خود اوست . ضمن اینکه خود او نیز یادآور شده در یکسال گذشته مرا ندیده و تاکید کرده که فرزندان من از هیچ رانتی به خاطر پدرشان برخوردار نبوده اند.

کلهر تاکید کرد: این امر نشان از آزادی است که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، اما اینکه رسانه ها به این امر دامن می زنند مهمترین نشانه جو سازی و علاقمندی آنها به تخریب چهره مسئولین کشور است.

کلهر گفت: نرگس 25 سال سن دارد و مادر او به دلیل اینکه من با آقای احمدی نژاد در همان سالها (84) همکاری می کردم ، درخواست طلاق کرد و این امر نیز محقق شد. امروز نیز وی یکی از مخالفان آقای احمدی نژاد است و در حال حاضر نیز در دانشکده صدا و سیما تدریس می کند.

مشاور رئیس جمهور در پاسخ به این سئوال که آیا می دانید دخترتان چه فیلمی ساخته است گفت: من اطلاعی در این زمینه ندارم.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که به نظر شما دلیل رفتن دخترتان به خارج از کشور و موضوع پناهندگیش چه می تواند باشد ، گفت: این موضوعی است که "نرگس" باید پاسخ دهد نه من. چون هیچ اطلاعی از تصمیم او نداشته ام و البته هرگز نیز در صدد تحمیل دیدگاه خود به فرزندانم نبوده ام. فقط می دانم چندبار قرار شد فیلمی که او ساخته پخش شود که این امر محقق نشد، بعد هم دلش خواست و رفت. من طبق اعتقادی که داشته و دارم برای هیچ یک از فرزندان از رانت استفاده نکرده ام. پس اینکه نرگس پارچه سبز به دستش بسته و با رسانه های غربی مصاحبه کرده به خود او مربوط است.

مشاور رئیس جمهور افزود: من در هر صورت نرگس را فرزند خودم می دانم. گمان می کنم که او توسط دشمنان مملکت اغفال و نقش ابزار تبلیغاتی آنها را ایفا کرده است. به عنوان یک پدر به او نصیحت می کنم ابزار دشمن علیه کشورش نشود و راهی را نرود که بازگشتی در آن وجود ندارد.

==============
پیوندهای مرتبط با این مطلب:

» نرگس کلهر: از رای گذشته، زندگی ما را پس بدهید

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator