۱۳۸۸/۰۷/۱۹

سردار سابق: مردم پول های شعارنویسی شده را قبول نکنند

سردار سابق: مردم اسکناس های شعار نویسی شده را قبول نکنند


ادامه راه سبز«ارس»: مرتضی طلایی، عضو شورای شهر تهران در اظهاراتی که نشان از عمق نارضایتی برخی ها از شعارنویسی مردم بر روی اسکناسها دارد این اقدامات را "مذبوحانه و ضد انقلاب" توصیف کرده و از مردم خواست که این اسکناس ها را قبول نکنند!

سردار سابق که با خبرگزاری حامی کودتا گفتگو می کرد، به بانک مرکزی پیشنهاد داد که با صدور اطلاعيه اي اعلام کند که "عموم شهروندان از پذيرفتن اسکناسهايي که بر روي آنها شعارها و پيام هاي خاص ضد انقلاب درج شده خودداري نمايند و اين اسکناسها ابطال شده و از چرخه پولي کشور حذف شوند".


اظهارات این فرمانده سابق نیروی انتظامی تهران نشان از عصبانیت و نگرانی اقتدارگرایان از شعار نویسی مردم در حمایت از جنبش سبز دارد. مردم ایران پس از انتخابات به نشانه اعتراض به وقایع رخ داده و اعلام حمایت خود از جنبش سبز بر روی اسکناس ها شعارهایی مبنی بر حمایت از میرحسین موسوی و در ضدیت با دولت کودتا می نویسند.

طلایی در ادامه به ایرنا گفت: شايسته است عموم مردم و نهادهاي مسئول با موضوعاتي از اين دست آگاهانه برخورد کرده و اجازه ندهند عده اي قليل با تکرار اينگونه رفتارها و بزرگ نمايي از اين دست اقدامات در رسانه هاي زنجيره اي شان دست به جوسازي عليه نظام اسلامي و مردم ايران عزيز نمايند.

مرتضي طلايي ادامه داد: عموم مردم مومن و خداجوي انتظار دارند با توجه به شيوع کورکورانه اينگونه حرکات دستگاههاي ذيربط اقداماتي را در اين خصوص انجام دهند.

وي افزود: براين اساس يکي از پيشنهادات قابل طرح در اين خصوص آن است که بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در اطلاعيه اي اعلام نمايد که عموم شهروندان از پذيرفتن اسکناسهايي که برروي آنها پيام هاي خاص ضد انقلاب درج شده خودداري نمايند واين اسکناسها عملا از چرخه پولي کشور حذف شود.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator