۱۳۸۸/۰۷/۲۳

نامه ای به مصباح یزدی، مردی در سایه

نامه ای به مصباح یزدی، مردی در سایه.

«به نام خدا»


آقاي مصباح يزدي،

مدت‌ها از خود سوال می‌کردیم که چه كسي حكم قتل‌هاي بي رحمانه صدها آزاد انديش، متفكر، دانشجو و طيف نخبگان مملكت را صادر مي كند؟ پروژه‌های نخبه کشی توسط چه كساني راهبرد مي شود؟ عروسك گردان هاي پشت جنايت‌ها و برخوردهاي ضد بشري چه كساني هستند؟ سركردگان پنهان دايره مذاهب وزارت اطلاعات، اين نهاد خودسر و مرموز امنيتي كه مسئول برخورد با اقلیت‌های دینی و جریان‌های معنوی است، کجا هستند؟

مدت زيادي نگذشت كه از گوشه و كنار، اخباري از دخالت‌هاي پشت پرده شما، درباره پرونده‌های سنگین امنیتی شنيديم. هر چقدر از برخوردهاي غيرانساني با قربانیانِ زندانی مي‌گذشت، مصداق‌ها و نكاتي كه افشا كننده نام شما در پس پرده پرونده‌هاي خونینِ امنيتي ايران بود، بيشتر و قويتر می‌شد. امروز، ديگر درباره‌ی اينكه شما يكي از سركردگان پشت پرده و عروسک گردان‌های طالبان مذهبی ایران و مسئول بسياري از حركت‌هاي ضدبشري كه تاكنون در ايران انجام شده هستيد، شكي باقي نمانده چرا که دخالت شما در اکثرِ این پرونده‌ها از چند طريق اثبات شده است.

در ابتدا برايمان خيلي عجيب بود كه شما كه ظاهراً مرد علم و دانش و دين هستيد(!) دستتان در امور كثيفي مانند شكنجه‌، اعدام‌هاي خاموش، ترورها، محكوميت‌هاي غيرعادلانه، دروغ پراكني‌ها و شايعه‌سازي‌ها و جعل اخبار، ضبطِ فیلم‌های سیاه اعتراف و... ديده مي‌شود. اما بعد فهميديم كه پنهان ماندنِ خود و جلو انداختن ديگران را مدت‌هاست كه بعنوان استراتژي‌ و تاکتیک اصلی‌تان انتخاب كرده‌ايد. از اين گذشته چه ضرورتي دارد كه خودتان را جلو بيندازيد، در حالي كه مريد دست بوس شما، آقاي احمدي نژاد و ديگر همكارانتان مانند جناب قاضي مرتضوي نظرات شما را اجرا مي‌كنند؟!

گزافه نيست اگر بگویيم نظرات شما كه از طريق مریدتان دكتر احمدي نژاد بر اين كشور تحميل مي‌شود، آبروي جمهوري اسلامي ايران را در جهان برده و به راستي هيچ طرح براندازي نمي‌توانست براي سرنگون كردن جمهوري اسلامي اينقدر موثر باشد.

مي‌دانيم كه شكنجه‌ي بسیاری از زندانیان امنیتی و پروژه‌های کثیفِ اعتراف گیری و دادگاه‌های فرمایشی، توسط شما برنامه ریزی و راهبرد شده‌اند.

هر گونه ظلم و تعدي و حيله و نيرنگ در چنته داشتيد براي خاموش كردن صداي آزاداندیشان بكار برديد اما به لطف خدايي كه با ماست تاكنون در برابر هر ضربه‌اي كه زده‌ايد واكنشي مناسب و درخور را به شما و ايادي شما نشان داده‌ایم.

آقاي مصباح يزدي،

اين نامه را يك هشدار دانسته و بدانيد که روش ما در دفاع از حقیقت، روش آينه‌اي و انعكاسي است و هر ضربه‌اي را با ضربه‌اي شديدتر از همان نوع پاسخ خواهیم داد.

می‌دانیم که شما و همکارانتان از وحدت و یگانگی و جنبش اعتراضي مردم به شدت وحشت و واهمه دارید و آن را بزرگترین خطر در جهت از دست دادنِ منافع خود می دانید.

بنابراین به نفع شما و همکاران شماست که هرچه سریعتر دستور آزادیِ قربانیان را صادر کرده و پروژه های سیاه اعتراف گیری را متوقف کنید..

آقای مصباح یزدی،

امروز ديگر افشا نكردن نام و هويت شما هيچ توجيهي ندارد و چه بسا خيانت به حقيقت و اسلام و ايران باشد. زمان افشاي شما فرا رسيده و تمامي مردم ايران بايد شما را بشناسند و با چهره واقعي شما كه آن را در پشت عنوان «آيت ا...» پنهان كرده ايد آشنا شوند.

شما و همکارانتان بدانید که ماسك ها و عنوان‌های دروغینی که به چهره‌هایتان می‌زنید كمك چنداني به شما نخواهد كرد زيرا در طبيعت، همواره نيروهايي وجود دارند كه به دنبال چنگ زدن بر ماسك های دروغين اند.. عاقل را اشارتي كافيست


===============
پیوندهای مرتبط با این مطلب:
» مصباح یزدی در جمع نظامیان: هرگونه وحدت با هر كسي مطلوب نيست
» نقد گفتمان مصباح

2 نظرات:

Anonymous گفت...

اگر عنوان ( مصباح، نامردی در سایه ) قرار میگرفت به ثواب نزدیکتر بود!

الله اکبر گفت...

امام خمینی (ره) خطاب به شورای نگهبان:

می‌ترسم از آن روزی که عده‌ای دور شما را بگیرند ولی جوانان و مردم ما علیه این شورا برای احقاق حقوق خود شعار دهند

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator