۱۳۸۸/۰۸/۰۳

استقبال سبزها از علیرضا بهشتی در نمایشگاه مطبوعات و حضور بسیجیان عربده کش


استقبال سبزها از علیرضا بهشتی در نمایشگاه مطبوعات و حضور بسیجیان عربده کش

هواداران جنبش سبز از حضور علیرضا بهشتی مشاور ارشد میرحسین موسوی در نمایشگاه مطبوعات و خبر گزاری‌ها با شعار "یا حسین،میرحسین" استقبال کردند و دست هایشان را به نشانه پیروزی بالا بردند.


در پی حضور علیرضا بهشتی از اعضای ارشد ستاد میر حسن موسوی جمعیت زیادی از موافقان وی دست های خود را به علامت پیروزی بالا بردند .در پی در خواست بهشتی برای شعار ندادن مردم موافقان وی شروع به فرستادن صلوات کردند.

سایت خبر آنلاین گزارش داد که"گروهی از حامیان دولت برآمده از کودتا نیز در مخالفت با حضوردکتر علیرضا بهشتی با سر دادن شعار «بهشتی ننگ رژیم»و «مرگ بر ضدولایت فقیه» خواستار اخراج وی از نمایشگاه شدند.

در حالی که اغلب حامیان موسوی در طبقه فوقانی مصلی حضور داشته و شعار یاحسین میرحسین سر می دهند مخالفان حضور بهشتی در نمایشگاه در حال سر دادن شعار"منافق حیا کن مصلی را رها کن" هستند.

حمله حامیان دولت کودتا به مردم و تخریب غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات

حامیان دولت کودتا اندکی پس از ورود علی‌رضا بهشتی به نمایشگاه مطبوعات به سمت وی حمله کردند و برخی از غرفه‌های نمایشگاه را تخریب کردند.

حامیان دولت که امروز به طور سازمان یافته در نمایشگاه حضور داشتند با مدیریت نیروهای خبرگزاری فارس، سایت رجانیوز، روزنامه جوان و روزنامه ایران به سمت بهشتی حمله ور شدند. در بدو ورود بهشتی به نمایشکاه مردم شعار صلی علی محمد بوی بهشتی آمد، مرگ بر دیکتاتور، یاحسن میرحسین، موسوی زنده باد کروبی پاینده باد و ... سر دادند.

از سوی دیگر نیروهای دولت کودتا که به طور سازمان یافته در محل نمایشگاه حاضر بودند به سمت بهشتی حمله ور شدند و وقتی با شعارهای مردم روبه رو شدند به سمت مردم نیز حمله کردند. با ادامه سر دادن شعارها در حمایت از بهشتی، حامیان دولت که چهره‌های خبرنگاران فارس و رجانیوز را به وضوح در میان آنها مشاهده می‌شد به سوی مردم حمله کردند و شعار مرگ بر منافق، منافق حیا کن مصلی رو رها کن و ... سر دادند.

این افراد با حمایت نیروهای انتظامی که با باتوم مردم را متفرق می کردند، شعارهایی علیه بهشتی سر دادند. نیروهای بسیج سپس با گاز اشک آور سعر بر متقرف کردن مردم کردند. عوامل بسیج به غرفه روزنامه اعتماد، خبرگزاری ایلنا و چند غرفه دیگر آسیب وارد کردند و با دویدن در نمایشگاه و عربده کشی سعی در به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم حاضر در نمایشگاه داشتند.




0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator