۱۳۸۸/۰۷/۲۰

در روز حافظ، خود حافظ تعطیل است

در روز حافظ، خود حافظ تعطیل است!

۲۰ مهرماه روز بزرگداشت حافظ شیرازی نام گرفته است، اما خود مقبره حافظ تعطیل است.

به گزارش خبرآنلاین امروز آرامگاه حافظ تعطیل است اما علاقمندان می توانند ۲۱ مهرماه رایگان از آرامگاه حافظ بازدید کنند و سوالی که اینجا مطرح است این است که چرا همان روزی که محمود احمدی نژاد می خواهد به شیراز بیاید و بعد از نماز مغرب و عشا قصد دارد به آرامگاه حافظ برود، این مکان را تعطیل کرده اند.

مگر به قول خودش محمود احمدی نژاد ۲۴ میلیون رای نیاورده است و ۶۳ درصد آرا را صاحب نشده، پس چرا واهمه دارد در بین مردم از آرامگاه حافظ بازدید کند، چرا مانند قبل از انتخابات برای آمدنش از پول بیت المال خرج نمی کند تا تمام سطح شهر را بنر بزند و خبر از آمدنش بدهد، چرا کسی که اسم رییس جمهور روی خود می گذارد واهمه دارد در میان مردم بیاید یا حداقل خبر از آمدن خود دهد؟

یادم است قبل از انتخابات زمانی که محمود احمدی نژاد قصد سفر کردن به شیراز را داشت تمام شهر مملو از بنر هایش شده بود اما الان در حالی که ایشان به قول خودشان ۲۴ میلیون رای آورده است جرات ندارد یک بنر بزند که لااقل ۵۰۰ هزار نفری را که در شیراز به او رای داده اند را خبردار کند.

امروز ما میزبان خوبی نخواهیم بود و آرامگاه حافظ به خاطر کسی امروز تعطیل شده است که خود نه بویی از انسانیت برده و نه از ادبیات.

امیدوارم امروز حضرت حافظ با شنیدن صدای قاتل هموطنانمان بدنش در گور نلرزد.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator