۱۳۸۸/۰۷/۱۱

خبرهایی از اوین - بازجوی ابطحی به سراغ رمضان‏زاده رفت

خبرهایی از اوین - بازجوی ابطحی به سراغ رمضان‏زاده رفت

ادامه راه سبز «ارس»
: بعد از اخذ آخرین بازخوانی پرونده توسط بازپرس، تیم بازجویی عبدالله رمضان‏زاده تغییر کرده است و بازجوی جدید وی، همان بازجوی محمدعلی ابطحی است.

به گزارش موج سبز آزادی، در آخرین ملاقات با دکتر رمضان‏زاده وی به خانواده خود اطلاع داده است که تا به حال در دو مرحله بازجویی شده است. در مرحله اول فشار بازجویی‏ها زیاد بوده است اما در مرحله دوم که با هدف اخذ اعتراف از افراد تاثیرگذار انجام می‏شده، فشارها بسیار شدید و طاقت‏فرسا شده بوده است، به حدی که منجر به ایجاد آسیب‏های جسمی ناگواری در بسیاری از بازداشت‏شدگان از جمله عبد‏الله رمضان‏زاده شده است.

از طرف دیگر اخیرا پس از طی آخرین بازخوانی پرونده توسط بازپرس، تیم بازجویی وی تغییر کرده و بازجوی جدید رمضان‏زاده، همان بازجوی آقای ابطحی است. با وجود این‏که عبدالله رمضان‏زاده در ملاقات آخر تاکید کرده است که تمام مواضع اصلاح‏طلبانه خود را حفظ کرده اما این فشارهای مدوام و بیش از 100 روز بازداشت انفرادی شرایط بسیار سختی را برای وی به وجود آورده است.

همچنین در حالی‏ که بازجوی محمدعلی ابطحی از طریق وبلاگ وی سعی در منطقی و معقول نشان دادن خود دارد، منابع آگاه به موج سبز آزادی خبر داده‏اند که فشارهای وارده به محمدعلی ابطحی تا قبل از دادگاه وی، در نوع خود یکی از غیرانسانی‏ترین فجایع رخ داده در بازداشت‏های پس از انتخابات بوده که چنین اخباری نیز نگرانی‏های بیشتری را از وضعیت عبدالله رمضان‏زاده در روزهای آینده ایجاد کرده است.

1 نظرات:

Anonymous گفت...

به نظر من اگر اسم و نشانی و عکس این بازجوها یا گروه فشار را در سایت پخش کنند و از مردم نیز بخواهند انتقام افراد بیگناه را از این بازجوها و گروههای فشار و خانواده آنها بگیرند این افراد دیگر اینقدر بیمحابا به این کارها دست نمیزنند ما همگی آماده ایم و اگر در شهر مست گیرند هر آن چه هست گیرند باید کاری کنیم که از سایه خودشان هم بترسند

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator