۱۳۸۸/۰۷/۲۲

اژه‌ای: با کروبی و موسوی به موقع برخورد خواهد شد!

اژه‌ای: با کروبی و موسوی به موقع برخورد خواهد شد!

ادامه راه سبز«ارس»: غلامحسین محسنی اژه ای، دادستان کل کشوردر گفتگو با کیهان قول داد که به موقع میرحسین موسوی و مهدی کروبی را دادگاهی کند. او گفت: دستگاه قضایی در مورد فتنه پس از انتخابات برابر قانون عمل خواهد کرد و به موقع با کسانی که در این آشوب ها نقش داشتند برخورد خواهد شد.


به گزارش نوروز، غلامحسین محسنی اژه ای، دادستان کل کشوردر گفتگو با کیهان قول داد که به موقع میرحسین موسوی و مهدی کروبی را دادگاهی کند. وزیر سابق اطلاعات به کیهان گفت: موضوع رسیدگی به اتهامات آقای کروبی برعهده دادگاه ویژه روحانیت است و باید آنها اقدام کنند و مطمئن باشید اقدام می شود. وی همچنین در ادامه افزود: دستگاه قضایی در مورد فتنه پس از انتخابات برابر قانون عمل خواهد کرد و به موقع با کسانی که در این آشوب ها نقش داشتند برخورد خواهد شد.

محسنی اژه ای همچنین در پاسخ به این سؤال کیهان که "امام حفظ نظام را از اوجب واجبات می دانستند و رهبری نیز مکرر بر حق دفاع از اصل نظام تاکید فرمودند، چرا دستگاه قضایی در برخورد با تهمت های آقای کروبی مماشات می کند؟ آیا فشارها از جمله فشارهای بین المللی و خارجی سبب شده که دستگاه قضایی در خصوص برخورد با آقایان موسوی و کروبی کوتاه بیاید"، گفت: نه این طور نیست و خود شما می دانید که دستگاه قضایی تحت تأثیر فشارهای بیرونی قرار نمی گیرد و به موقع کار خود را انجام می دهد.

==============
پیوندهای مرتبط با این مطلب:

»
فراخوان آماده باش ملی: برنامه ریزی سپاه برای دستگیری رهبران سبز

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator