۱۳۸۸/۰۷/۲۲

خسته از تضادها

خسته از تضادها

ادامه راه سبز«ارس» نامه وارده: در طول این پنج ماهی که از انتخابات می‌گذرد، عادت کردیم که اخبار روز را از سایت‌های خبری پیگیری کنیم تا از رسانه میلی یا روزنامه‌های تصفیه شده و چیزی که محرکه‌ای شد برای نگارش این نوشته تضادهایی است که دائم در این خبرها خود نمایی می‌کند. در این نوشته سعی بر این است که گوشه‌هایی از این تضادها آورده شود.

۱. همین چند روز پیش جناب آقای احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه فرمودند که"هرکس که جمهوری بخواهد مخالف ما و اسلام است".ایشان به همین راحتی یکی از اصول سه گانه جهموری اسلامی ایران ،یعنی،جمهوریت را حذف کردند آنهم از تریبون مقدس نماز جمعه و هیچ کس هم داد اعتراض سر نداد و آقای احمد خان توکلی نیز زحمت نگارش نامه به خود ندادند که این حرف شما مخالف آرمانهای امام است ومخالف اصل انقلاب و حتما شماهم...

اما زمانی که در روز قدس جماعت سبز پوش شعار"نه غزه،نه لبنان، جانم فدای ایران "سر داد و بر یکی از اصول سه گانه جمهوری اسلامی یعنی ایرانیت تاکید کرد، از همه طرف از جانب اصولگرایان صدای اعتراض برخاست که این افراد برانداز و بی دین هستند و حتی در زمان خطر برای ایران عزیز به دنبال سوراخ موش میگردند.

۲. نزدیک یک ماه که از انتخابات گذشته بود رسانه های زنجیره ای حامی دولت که از بیت المال ارتزاق میفرمایند طی یک حرکت هماهنگ اعلام کردند که آقایان موسوی و خاتمی به دنبال این هستند که از یکی از کشورهای غربی یا آمریکا پناهندگی دریافت کنند و این نشان از خیانت آنها به کشور و انقلاب است و...

یا همین مهندس شاهپور کاظمی (برادر دکتر رهنورد)، بیش از صد روز است که در زندان به سر میبرند به دلیل داشتن گرین کارت آمریکا و این خود حجتی شده است برای آقایان که ایشان جاسوس آمریکا است ،حال با آن همه سابقه خدمت درخشان جناب مهندس به وطن.

آنگاه همین دیروز مصاحبه دختر آقای مشاور رئیس جمهور با شبکه منحوس صدای آمریکا! پخش می شود و نرگس خانم کلهر در آنجا میفرمایند "ما میخواهیم زندگی مان را پس بگیریم."

بعد اعلام می شود که خانم کلهر از کشور شیطان تر از شیطان بزرگ یعنی آلمان تقاضای پناهندگی کرده است و مهدی خان کلهر در واکنش به این خبر می فرمایند که"این نشان از وجود آزادی در جمهوری(شما بخوانید حکومت ، البته اگر میخواهید دشمن ما و اسلام نباشید)اسلامی است". این چه آزادی است که یکی به خاطر آن باید بیش از صد روز در زندان باشد؟

۳. جناب آقای غلامحسین محسنی اژه ای همین دیروز اعلام کردند که"با آقایان موسوی و کروبی به موقع برخورد خواهد شد" و همچنین اعلام کردند که "دادگاه ویژه روحانیت به پرونده آقای کروبی رسیدگی خواهد کرد". این گفته ها در حالی نقل می شود که در این پنج ماه خشک شدیم از بس چشم انتظار نشستیم تا شاید خبری و نامی از متخلفان کهریزک بشنویم و یا دادگاهی جهت رسیدگی به پرونده آنها برگزار شود.

دست آخر هم خبر رسید که اگرهم دادگاهی تشکیل شود غیر علنی خواهد بود و نامی از متخلفان به بیرون درز پیدا نخواهد کرد زیرا این بنده های خدا که آبروشونو مثل موسوی و کروبی و خاتمی و سایر اصلاح طلبان از توی جوب آب پیدا نکردند که یک شبه آنهم در انظار میلیونها ایرانی و خارجی چشم انتظار از دست بدهند و مجلس هم در حرکتی قابل تقدیرتر اعلام می‌کند که حالا کهریزک رو ولش، هدفمند کردن یارانه ها رو بچسب.

انگار نه انگار که حد اقل چهار جوان ایرانی (روح الامینی، کامرانی، جوادی فر و آقازاده قهرمانی) در این زندان و بر اثر همان شکنجه هایی که شیخ اعلام کرده کشته شده اند، آنگاه عاملان این قتل ها باید آزاد باشند و هرچه می‌خواهند بکنند و آنگاه شیخ شجاع محاکمه شود! این تضادها تنها نمونه هایی است که در این چند روز اخیر رخ داده است و نمونه های آن در این چند ماه به اندازه موی سر است (البته آقایان می‌توانند فورا اعلام کنند که ما همگی کچلیم پس هیچ خبری نبوده).

اگر معنی عدالت اسلامی ای که آقایان دائما سنگ آن را به سینه می زنند همین تضادهایی است که در این نوشته کوتاه آمد پس وای بر عدالت و وای بر اسلام آقایان. چقدر این روزها دلمان برای آن اسلام راستینی که تنها در کتابهای دینی آمده است تنگ شده، اسلامی که پیامبر آن نماد کامل رحمت للعالمین است، پیامبری که به زن یهودی که بر سر او خاکستر میریزد ، لطف میکند، گذشت میکند و اسلام را اینگونه به دیگران آموزش می‌دهد، (نه اینکه خود هرچه خواست بکند آنوقت گشت ارشاد بگذارد برای ارشاد دیگران) و نمونه های بیشمار دیگری که در سیره عملی پیامبر و ائمه معصومین موج می‌زند‌، آری به راستی ما به دنبال همان نسخه اصل اسلام هستیم نه این اسلام ریا.


اللهم عجل لولیک الفرج
یک مبارز سبز راه آزادی

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator