۱۳۸۸/۰۷/۱۴

فرمانده انتظامی تهران: حیف که خبرنگار هستید وگرنه پاسختان را می دادم!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری:
حیف که خبرنگار هستید وگرنه پاسختان را می دادم!
ادامه راه سبز «ارس»: فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پاسخ به سئوال خبرنگاري مبني بر برخوردهاي صورت گرفته با مردم در حوادث پس از انتخابات و اينكه آيا ميزان رضايت مردم از پليس باتوجه با اين حوادث كاهش نداشته است، گفت: حيف كه خبرنگار هستيد وگرنه پاسختان را مي‌دادم.!


به گزارش ایلنا، سردار رجب‌زاده در اظهاراتی عجیب گفت: اگر كسي آشوب و تعرض به مال و ناموس مردم بكند، مي‌خواهم اين فرد از پليس رضایت نداشته باشد، ما براي رضايت او كف خيابان نيامده‌اي وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ايلنا مبني بر "ميزان رضايت‌مندي مردم از پليس" گفت: ما آب و خوراك را بر خود حرام كرده‌ايم كه به مردم خدمت كنيم و تلاش تمام پرسنل نيروي انتظامي خدمت به مردم بوده و تلاش مي‌كنيم اول خدا و بعد مردم از ما راضي باشند.

او ادامه داد: اگر برخوردي هم مي‌كنيم با هدف ايجاد امنيت براي مردم است و اگر قرار است كسي كه آشوب و تعرض به مال و ناموس مردم كرده رضايت داشته باشد، مي‌خواهم اين فرد از پليس رضايت نداشته باشد و ما براي رضايت او كف خيابان نيامده‌ايم.

او تاكيد كرد: ما احتياج به رضايت اين افراد نداريم

او ادامه داد: پليس اقدامات خوبي براي تامين امنيت انجام داده و اگر تخلفي در گوشه‌اي صورت گرفته نبايد به كل نيروي انتظامي نسبت داد.

او در رابطه با حضور ماموران پليس در سطح شهر نيز توضيح داد و گفت: مشكل ما اين است كه وقتي پليس حضور پررنگ دارد مي‌گويند چرا حالت پادگان گرفته و وقتي حضور را كم‌تر مي‌كنيم مي‌گويند چرا پليس حضور ندارد.

گفتنی است، در روزهای پس از آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و گسترش اعتراضات دانشجویی بار دیگر حضور نیروهای نظامی در سطح شهر تهران بسیار چشمگیر بود و شهر تهران فضایی امنیتی پیدا کرده بود.

رجب زاده در پایان تاکید کرد که حضور پلیس در تهران را نامحسوس خواهیم کرد.

* احتمالا تاکید رییس پلیس پایتخت به " نامحسوس" کردن حضور پلیس، اشاره به 400 دوربین مخفی ای دارد که پیش از این اعلام شد در نقاط مختلف تهران نصب خواهد شد.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator