۱۳۸۸/۰۷/۰۲

سخنرانی در مزرعه صندلی‌ها!

سخنرانی در مزرعه صندلی‌ها!


ادامه راه سبز «ارس»: برخلاف همیشه که از عکس العمل‌های در شان رییس دولت کودتا از جانب مخالفانش لذت می‌بردم، این بار اما به عنوان یک ایرانی از اینکه می‌دیدم به هنگام سخنرانی فردی که غاصبانه خود را رییس جمهور ایران می‌خواند، تنها صندلی‌های خالی شنونده‌ یاوه‌سراییهای او هستند، احساس یاس و پسرفت کردم چراکه 12سال پیش در همین روزها و در همین جایگاه مردی به نمایندگی از مردم فهیم ایران سخن می‌گفت که به آنچه ایراد می‌کرد اعتقاد داشت و درحق مردمش اعمال می‌نمود.

امشب احمدی نژاد، به گونه‌ای از لزوم رعایت حقوق بشر و نفی خشونت و عدم تحمیل قدرتها و...داد سخن می‌داد که گویی با دسته‌ی کوران و کران طرف است و جهانیان نحوه ناصحیح به قدرت رسیدنش و فجایع پس از آن را از یاد برده‌اند.

دشمن مردم حتی به این هم بسنده نکرده و به اصطلاح برای خودنوشابه هم بازکرد و به قدرت رسیدن خود را در پی یک انتخابات سالم قلمداد کرد و به خودش تبریک گفت! جملاتی که مرغ پخته رابه خنده وا می‌دارد!

احمدی نژاد وقاحت را از حد گذراند و جمله‌ای را به کار برد که در این چند ماه پس ازانتخابات، مخالفینش با استفاده از آن نسبت به عواقب عمل زشت کودتاگران هشدار می‌دادند: حکومت با کفر ادامه می‌یابد ولی با ظلم نه. و حتی از دروغ و دروغ‌گویی نالید! و به روش‌های فریبکارانه که به اسم تدبیر و سیاست‌ورزی به خورد مردم داده می‌شوند اعتراض کرد!

در پایان باید به این نارییس‌جمهور گفت حنای جنابعالی که در داخل رنگی نداشت، امیدوارم امشب فهمیده باشی که به درد صادرات هم نمی‌خورد. این لباس غصبی را از تن به در کن که برای آن بسیار کوچکی. شان ملت ایران نماینده فرهیخته‌ایست که برای شنیدن صحبت‌های او، قرارهای ملاقاتشان را به تاخیر بیندازند، نه اینکه با شروع صحبت‌ها سیل جمعیت به مانند اجلاس ژنو راه خروج را در پیش گیرند.

نماینده ما از نسل همان کسی است که کلامش بر سردر سازمان ملل حک شده نه تویی که خشونتی پنهان در گفتار ریاکارانه‌ات موج می‌زند و در حالی که برای رسیدن به پشت آن تریبون ازروی نعش ده‌ها جوان ایرانی گذشته‌ای بی‌شرمانه دم از اخلاقیات می‌زنی و ادعای شراکت در مدیریت جهان را داری. تو انتخاب من نیستی و جهان به زودی شاهد نماینده واقعی ایران درمجامع بین المللی خواهد بود تا ناگفته هایش رابشنود و چهره زیبای ایران و ایرانی راببیند و بداند که "احمدی نژاد رییس جمهور ما نیست".

2 نظرات:

Anonymous گفت...

تو كه خود را ايراني مي داني چرا آب به آسياب دشمن مي ريزي چطور يك نفر در يك جاي حرفي بر عليه نظام ما مي زند شما ها خليي بزرگش مي كنيد فالني چنين چيزي گفت جهان شنيد پس اگر تصوير ثبت شده شما هم واقعيت داشته باشد همان مرد شجاع و سختكوش كه روي همه شما خائنان به وطن جمهوري اسلامي را كم كرده و شما ها در حال دق كردن هستيد بدانيد كه جهان صداي رئيس جمهور محبوب ما را شنيده مهمان ماهواره هاي كه شماها از آن بعنوان شاهد اغتشاشات نام مي بريد همان ماهواره ها صداي مرد بزرگ ايران را به كوش تمام جهانيان رسانيده اميداوارم اول به خودتان بيايد و توبه كنيد و اصلاح شويد اگر اصلاح شدني نيستيد الهي با اين غرض ورزي ها دق كنيد .......خجالت چيزي خوبي است؟؟؟؟؟

Anonymous گفت...

متاسفانه هنوز کسانی که با جهل خود به این کشور خیانت می کنندکم نیستند. این کسی نه هنوز این دیکتاتور و جانی بالفطره را قهرمان خود نی داند, مشخص است که از چه آبشخوری آی میخورد. ای کاس سایه جهل و تنگ نظری از این سرزمین رخت بربندد.

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator