۱۳۸۸/۰۷/۰۱

فردا بدرقه سبز زنده یاد پرویز مشکاتیان + تصنیف "محبوب من وطن"

فردا بدرقه سبز زنده یاد پرویز مشکاتیان
جمع کثیری از هنرمندان در دوران انتخابات ریاست جمهوری با حمایت از مهندس میرحسین موسوی کنار مردم قرار گرفتند و پس از وقایع پیش آمده در سه ماه اخیر نیز یار و یاور مردم ماندند و نشان دادند که هنر مستقل ایرانی همواره از دل جامعه می‌جوشد و هنرمندان در غم و شادی جامعه مخاطبان بی‌شمار خود را تنها نمی‌گذارند و در مقاطع حساس تاریخی وظیفه ملی و میهنی خویش را به درستی به انجام می‌رسانند.

یکی از این هنرمندان سبز‌اندیش زنده‌یاد استاد پرویز مشکاتیان است که خواندن دوباره‌ی نامه حمایت وی از میرحسین موسوی حاوی نکاتی در خور تامل است که این نابغه هنری به زیباترین نحو ممکن به بیان آن‌ها پرداخته است. مشکاتیان موسیقیدان برجسته‌یی بود که تصنیف «همراه شو عزیز» از ساخته‌های جاودانه وی، بارها در مقاطع مختلف تاریخی ورد زبان مبارزان راه آزادی و امیدبخش حرکت‌های اجتماعی شد.

تصنیف زیبای "محبوب من وطن" ساخته زنده یاد پرویز مشکاتیان

پرویز مشکاتیان با بر جای گذاشتن انبوهی از تولیدات هنری قابل تامل، کوله‌بار سفر واپسین بست و در راه پرواز از خاک فنا به دیار باقی است. فردا پنجشنبه ساعت 10صبح در مقابل تالار وحدت مردم یاد و خاطره چاووش ساز موسیقی ایرانی را گرامی خواهند داشت و با هم‌خوانی دوباره‌ی «همراه شو عزیز» به روح بلندپرواز پرویز مشکاتیان نازنین درود خواهند فرستاد.

1 نظرات:

سبزه زاران گفت...

ممنون از اطلاع رسانی و نیز از آهنگ زیبایی که از ایشان در سایت قرار داده اید

سبز میمانیم

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator