۱۳۸۸/۰۶/۲۹

شرح جزئیات تازه‌ای از بازداشت عاطفه امام و فشارهای وارده بر سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی

توضیحاتی در مورد تکذیبیه اخیر سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی


دقایقی پیش سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با انتشار نامه‌ای، ماجرای ربوده شدن دختر جواد امام، عضو تازه آزاد شده سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را رسما تکذیب کرد و از ریاست قوه قضائیه خواست، از پیگیری ماجرای ربوده شدن و رفتارهای زننده با دختر این عضو شورای مرکزی خود، صرف نظر کند. موج سبز آزادی، ساعاتی پیش در گزارشی که جزئیات موثق آن به دست سایت نوروز رسیده بود، خبر داد که ماجرای پشت پرده تکذیب‌های تلویزیونی جواد امام در برنامه بیست و سی چه بوده است و تحت چه فشارهایی بر این خانواده این تکذیب‌ها صورت گرفته است. انتشار نامه سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و تکذیب این ماجرا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در واقع این نامه پیرو فشارهای اخیر بر خانواده امام و حزب متبوعش صورت گرفته است. اما علیرغم فشارهای پی در پی که سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی را به انتشار این نامه واین عضو ارشد این سازمان را به اعتراف علیه بلاهایی که بر سر دخترش آمده است وادار ساخت، موج سبز آزادی لازم می‌داند نکاتی که تاکنون به دلیل حفظ حرمت مومنان از آن‌ها سر باز زده بود را در اینجا بیان کند تا معلوم شود چرا نه فقط جواد امام، که سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی هم برای برداشته شدن فشار از عضو خود مجبور به انتشار این نامه شده‏اند.

عاطفه امام، دختر ۱۸ ساله جواد امام که چند روز پیش بعد از ربوده شدن در خیابان توسط عده‌ای کودتاگر خودسر و بعد از بیست و چهار ساعت در بهشت زهرا رها شده بود، توسط یکی از بازداشت شدگان چند روز اخیر و در حالی که لباس‌هایش پاره شده بود، پیدا شد. علت اصلی رها ساختن وی هم فشارهای شدیدی بود که از طیف مذهبی جریان محافظه‌کار وارد شد و جریان به قول خودشان لو رفت!

یکی از مسائلی که در آن بازداشت مخوف از عاطفه امام خواسته شده بود تا بدان اعتراف کند، داشتن ارتباط نامشروع با برخی از بازداشت شدگان و نیز فرزندان سران احزاب اصلاح‌طلب بود. در احضارهایی که بعد از رهایی عاطفه امام صورت گرفت نه تنها از او و پدر و مادرش خواسته شد که جریان ربوده شدن خودش توسط نیروهای خودسر فعال در دخمه‌های تاریک تهران را تکذیب کند، بلکه برای او شرط گذاشته شد که باید بگوید این جریان توسط عده‌ای از فرزندان سران احزاب اصلاح‌طلب و همچنین برخی فعالان ستاد میرحسین موسوی صورت گرفته است.

از طرف دیگر یک عضو ارشد یکی از اعضای اصلاح‌طلب به موج سبز آزادی خبر داده است که بسیاری از بازداشت‌های سه روز اخیر در تهران نیز برای تکمیل کردن همین پروژه کثیف صورت گرفته است. کودتاگران وارد تاریک‌ترین مرحله دروغ و پرده‌دری شده‌اند. دختری نوجوان را ربوده اند، حجاب از سرش کشیده‌اند و آب و غذا را از او منع کرده‌اند، بعد هم او را با لباس‌های دریده به گفته شاهدان عینی در بهشت زهرا رهایش کرده‌اند. بعد اولین کسی که او را در بهشت زهرا به آن حالت پیدا کرده را بازداشت کرده‌اند. پیرو آن خانواده‌ و حزب متبوع پدرش را تحت فشار گذاشته‌اند که کل ماجرا را تکذیب کنند و آن را به عدم تعادل روانی دخترشان ربط دهند. در آخرین مرحله هم برای اثبات دروغ‌ها و لاپوشانی‌ آن‌ها، جوانان احزاب را گرفته‌اند که لابد تحت فشار اعتراف کنند این سناریو را آن‌ها چیده‌اند و بعد هم در یک پرده دیگر از اخبار منحوس و سراسر کذب بیست و سی این جوانان را مجبور به اعتراف به این سناریوی کثیف کنند و بار را از دوش خودشان بردارند.

در عجبیم که آیا بی‌شرمی و دروغ برای این نامومنان که از دین و اخلاق بویی نبرده‌اند حد و مرزی هم دارد؟ چرا سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که اعضای آن از صدیق ترین یاران انقلابند برای برداشتن بار از دوش خانواده عضو حزب خود باید وادار انتشار چنین نامه‌ای شوند؟ سوال دیگری که ذهن هر عاقلی را به خود مشغول می‌کند این است که اگر این نامه تحت فشار منتشر نشده چرا در سایت رسمی سازمان مجاهدین به عنوان تریبون اصلی این حزب نیامده است و باید خبر را از طریق سایت‌های دیگر دریافت کنیم؟

باید به مجریان کودتا که از بی‌شرمانه‌ترین رفتارها در این سه ماه برای تثبیت جایگاه غصبی خود در قدرت استفاده کرده‌اند هشدار داد که دست از این فشارها و دروغ‌پردازی‌ها بردارند و احیانا اگر ذره‏ای شرف برایشان باقی مانده است جوانان شریف و پاک احزاب اصلاح‌طلب را در اسرع وقت آزاد کنند.

در همین رابطه: سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی موارد ذکر شده در نامه خود به آیت الله لاریجانی در خصوص عاطفه امام را منتفی اعلام کرد.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator