۱۳۸۸/۰۷/۰۹

آخرین هشدار به رئیس دولت کودتا: لطفا حواستان به مدرکتان باشد!

آخرین هشدار به رئیس دولت کودتا:
لطفا حواستان به مدرکتان باشد!

ادامه راه سبز «ارس» به نقل موج سبز آزادی: آن چنان که پیداست طالع محمود از همه سو رو به افول است! آن همه ادعاهای احمد‌ی‌نژاد در هر مصاحبه و سخنرانی مبنی بر این که «من خودم یک دانشگاهی هستم» دارد با چالش‌های جدی روبه‌رو می‌شود. کم کم دارد مشخص می‌شود که تمام وجوه زندگی این عمله «امپراطوری دروغ» با دروغ و فریب آمیخته بوده است. خبرهای اخیر بیش از هر چیز مشخص می‌کند که لازم است سوابق دانشگاهی مردی که مدعی است «مدارک دانشگاهی کاغذپاره‌هایی بیش نیستند» با دقت بررسی شود، چرا که تقریبا تمامی همکاران دانشگاهی او دارای سوابق درخشانی در تقلب و سرقت علمی هستند.

هفته پیش مشخص شد وزیر علوم دولت او مقاله‌ای علمی را سرقت کرده و به نام خود منتشر است (همان آقایی که مامور برگزاری انتخابات بود و کودتاچیان مدعی‌اند انتخابات را بدون تقلب برگزار کرده). قرار دادن یک فرد متقلب در صدر نظام دانشگاهی اگر پاداش «زحمات» او در امر انتخابات اخیر نباشد، هیچ معنای دیگری ندارد. کجای دنیا دیده‌اید وزیر علوم که قرار است انتظام امور علمی کشور بر عهده‌اش باشد، خودش سابقه سرقت علمی داشته باشد؟ فقط در دولت مابعد نهم چنین چیزی ممکن است!

علاوه بر کارنامه درخشان کامران دانشجو، این هفته نیز مشخص شد که وزیر راه دولت ۱+۹ نیز سوابق مشابهی دارد. این آقا که از قضا استاد راهنمای رییس دولت کودتا در دوران دکتری هم بوده است مقاله‌ای را که اغلب آن کپی طابق النعل بالنعل یک مقاله دیگر است به نام خود و دانشجوی‌اش چاپ کرده و ارتقای علمی گرفته. از اصل تقلب جالب‌تر، عذر بدتر از گناه بهبهانی در لاپوشانی این سرقت علمی است. او در نمابری که دیروز برای ایسنا ارسال کرده مدعی شده است: «به مقاله‌ای دزدی اطلاق می‌شود که کل مقاله با تغییر نام مصادره به مطلوب گردد»! یعنی اگر پاراگرافی به یک مقاله دیگران اضافه یا از آن کم کنیم حق داریم آن را به نام خود چاپ کنیم!

سوالی که اینک مطرح می‌شود این است که چنین فردی با این تلقی از امانت‌داری آکادمیک استاد راهنمای محمود احمدی‌نژاد بوده است و هیچ بعید نیست پایان‌نامه‌ای که آقای «دکتر» همزمان با استاندار نمونه شدن در اردبیل نوشته‌اند، از جنس مقاله‌های استاد راهنمای خوشنام‌شان باشد، خصوصا که رابطه این دو در طی بیش از دو دهه اخیر همواره محل سو ظن اهالی دانشگاه علم و صنعت بوده است.

بنا به اطلاعات خبرنگار موج سبز آزادی بهبهانی فردی است با سوابق غیرمذهبی در سال‌های پیش از انقلاب و شهره به لاقیدی نسبت به شرایع دینی. با این حال احمدی‌نژاد که از همان جوانی ادعای دین و مذهب‌اش عالمگیر بوده، از زمان دانشجویی طرح رابطه‌ای نزدیک با او را می‌ریزد و به رغم شهرت بهبهانی تنها دانشجوی بسیجی دانشگاه می‌شود که او را به عنوان استاد راهنمای دوره‌ دکترای خود انتخاب می‌کند. بعدها که همزمان با استانداری اردبیل احمدی‌نژاد از پایان‌نامه‌اش به صورت صلواتی دفاع کرد و استاد علم و صنعت شد، کنجکاوی‌های قدیمی‌های علم و صنعت هم مرتفع شد و دانستند چه کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است.

برای احمدی‌نژاد چه گزینه بهتر از بهبهانی که نه اخلاق دینی دست و پای‌اش را می‌بندد و نه اخلاق آکادمیک؟ برگ زرین دیگر در کارنامه‌ افتخارات این استاد و وزیر متقلب هفته پیش رو شد. محمدعلی ایلخانی (مردی که به مدت دو ماه و اندی با حکم بهبهانی رییس سازمان هواپیمایی کشوری شد) در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر صراحتا گفت که مشکل بهبهانی این است که «به راحتی دروغ می‌گوید». ایلخانی در ادامه نقل قولی از قائم مقام بهبهانی مطرح کرد که به وی گفته است «برو فساد را در فلان سال در سازمان هواپیمایی درباره فلان هواپیما کشف کن»! که وی نیز پاسخ داده است «این کار نهادهای نظارتی و اطلاعاتی است و به من مربوط نمی‌شود.»

لازم به یادآوری است که در هفته‌های پس از انتخابات نیز یک فایل صوتی از سخنرانی محمدباقر قالیباف در فضای اینترنت منتشر شد که در آن شهردار تهران ادعا می‌کرد «آقای احمد‌ی‌نژاد وزیری در کابینه‌اش دارد که شرب خمر می‌کند». به عقیده ناظران اشاره قالیباف در این سخنرانی به همین آقای بهبهانی بود.

پروژه افشای مدارک قلابی وزرای دولت کودتا همچنان ادامه دارد. به آقای رئیس کابینه کودتا هم توصیه می‌کنیم قبل از اینکه مدارک مبسوطی درباره تز درخشان ایشان رو نشده از به کار بردن جمله من یک دانشگاهی هستم پرهیز کنند و بیش از این به پر و پای دانشگاهیان نپیچند!

4 نظرات:

تازنده ایم رزمنده ایم گفت...

عمله جدو آبادتون منافقها

اگه بحث مدرک تقلبی بیاد وسط بحث خانم زهرا رهنورد از اوجب واجبات


منافقهای وطن فروش

Anonymous گفت...

مرگ بر منافق
مرگ بر منافق
مرگ بر منافق
مرگ بر منافق
مرگ بر منافق
مرگ بر منافق
مرگ بر منافق
مرگ بر منافق

سرباز سبز وطن و ملت گفت...

اگر ما منافق هستیم پس شما وطن فروشان و سگهای هار ذوب در ولایت را که دستانتان تا آرج در خون ملت ایران غوطه ور است را باید چه نامید؟ شمایی که هم خون ملت را میمکید هم نان شان را با دست درازی به بیت المال ملت (مانند مخابرات و شکر و وووو) در جیبهایتان میریزید و برای رسیدن به مقصودتان حتی حاضرید خاک وطن را بفروشید را چه باید نامید.

اندکی صبر سحر نزدیک است

ما سبز شده ۸ سال دفاع مقدسیم، پی بجنگ تا بجنگیم

سرباز سبز وطن

Anonymous گفت...

خانم زهرا رهنورد قبل از انقلاب در دانشگاه تدریس میکردند ایکاش تمام اساتید ما اندازه ایشان سواد داشتند

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator