۱۳۸۸/۰۷/۰۱

محمد باقر قالیباف حضور گسترده مردم در روز قدس را ” حرکات ضد انقلاب” نامید

محمد باقر قالیباف حضور گسترده مردم در روز قدس را ” حرکات ضد انقلاب” نامید



ادامه راه سبز (ارس): محمدباقر قالیباف شهردار تهران گفت:" در حین اینکه روز قدس روز عظیم و بزرگی بود و مردم ما به همه دنیا نشان دادند که یکپارچه هستیم نباید برخی حرکتها که در حاشیه این روز اتفاق افتاد را نادیده گرفت زیرا این حرکات قطعاً ضد انقلاب است."

محمد باقر قالیباف که در مراسم افتتاح یکی از پروژه های شهرداری در بزرگراه شهدی کاظمی سخن می گفت همچنین مدعی شد:" هر کس که دغدغه انقلاب و نظام را دارد و دلسوز مردم و ملت است این گونه حرکتها را محکوم می کند."

فرمانده سابق نیروی هوایی سپاه پاسداران گفت:" حتما این حرکت در مقابل سیل عظیم مردم قابل توجه نبود ولی هر تعداد و هر چند محدود هم غیر قابل قبول و غیر قابل تحمل است. ما روزهای بزرگی داریم که روز تبلور وحدت ملی ماست. روز قدس یکی از این روزهاست که نباید در آن شعاری غیر آرمان قدس مطرح شود. "

فرمانده پیشین نیروی انتظامی کشور با گفتن این که "شرایط امروز کشور به مراتب بسیار حساستر از سه سال نخست انقلاب است" همچنین اظهار کرد:"امروز دشمنان انقلاب با تشخیص درست، گرانیگاه انقلاب را مورد حمله قرار داده اند تا جامعه را خدشه دار کرده و وحدت را در جامعه ما بشکنند."

1 نظرات:

پیر خرابات گفت...

منافق که میکن اینه!

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator