۱۳۸۸/۰۶/۳۱

سیدمحمد خاتمی: اصرار بر دروغ میزان صداقت مدعیان پیروی از رهبری را نشان می دهد

ادامه راه سبز «ارس»: پس از انتشار مطالبی درباره دیدار سید محمد خاتمی و جورج سوروس توسط رسانه های دولتی دفتر سید محمد خاتمی با انتشار اطلاعیه‌ای ادعاهای مطرح شده را تکذیب کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:


به نام خدا


با تأسف فراوان هر روز شاهد ادعاهای بی‌اساس نسبت به شخصیت‌های انقلاب و کشور و افراد و شهروندان و ایراد تهمت‌های ناروا به آنان هستیم. این امر اگرچه تازگی ندارد ولی اصرار بعضی محافل و رسانه‌ها بر این اقدام زشت، بعد از بیانات روشن رهبری معظم در خطبه نماز عید فطر درخور تأمل است و نشان دهنده میزان صداقت دروغ پردازان در ادعای پیروی از رهبری است.


آنچه به نقل از فردی به نام جرج سوروس در پاره‌ای مطبوعات و رسانه‌ها آمده یا تیتر سازی شده است اساساً فاقد صحت است.

سید محمد خاتمی نه این شخص را می‌شناسد و نه طبعاً در داووس یا جای دیگری با ایشان دیدار و گفت‌و‌گوی شخصی یا مشخصی داشته است. البته در مجامع فراوان بین المللی که ایشان شرکت یا سخنرانی کرده‌اند شنوندگان فراوان داشته است و مطالب بیان شده توسط ایشان کاملاً روشن است و مسؤولان عالی‌رتبه نیز مرتباً چه به صورت مکتوب و چه شفاهاً در جریان قرار گرفته‌اند.

همچنین متن سخنان و مصاحبه‌ها و مطالب ایشان نیز در رسانه‌های جهانی و ایرانی به موقع منعکس شده است.

گرچه این دروغ پردازی‌ها و تهمت زنی‌ها در وجدان بیدار مردم شریفی که اسلام و ایران و آزادی و پیشرفت و حرمت انسان را می‌خواهند، بی اثر بلکه دارای اثر معکوس است، ولی از بداخلاقی در جامعه و نظامی که باید مهمترین شاخصه آن راستی و اخلاق باشد به خدا پناه می بریم!!


سی و یک شهریورماه 1388
دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی

گفتنی است که چندی پیش خبر دیدار سید محمد خاتمی رییس دولت اصلاحات و جروج سورس توسط روزنامه کیهان منتشر شده بود که با تکذیب ایشان مواجه شد، اما در اقدامی دیگر در دو روز گذشته خبرگزاری دولتی ایرنا با انتشار یک گفت و گوی خیالی با جورج سورس از جانب وی مدعی شد که او با خاتمی دیدار داشته است .

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator