۱۳۸۸/۰۷/۰۵

ترس از تجمع سبزها دیدار احمدی نژاد با کارکنان دولت ایران را لغو کرد

ترس از تجمع سبزها دیدار احمدی نژاد با کارکنان دولت ایران را لغو کرد

ادامه راه سبز «ارس»: در پی ترس از برگزاری تجمع اعتراضی طرفداران جنبش سبز، محمود احمدی نژاد از حضور در محل دیدار با گروه اندکی از ایرانیان مقیم آمریکا که به دعوت دفترحفاظت منافع جمهوری اسلامی در این کشور برگزار شده بود، خودداری کرد.

طبق اعلام قبلی دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی مقرر شده بود تا تعدادی از ایرانیان مقیم آمریکا که بصورت گزینشی انتخاب شده بودند در محلی که از پیش اعلام نشده بود با وی دیدار داشته باشند.

درهمین ارتباط روز پنجشنبه 2 مهرماه دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی در آمریکا به همین دعوت شدگان اندک و گزینشی که اغلب از خانواده ها و وابستگان کارمندان همین دفتر و دیگر ادارات مربوط به دولت ایران هستند اعلام کرد که ساعت ساعت7 جمعه شب در طبقه B هتل اینتر کانتیننتال شهر نیویورک (محل اقامت رییس دولت کودتا و همراهانش) حضور یابند تا با محمود احمدی نژاد دیدار و گفت و گو کنند.

بنا بر اخبار رسیده، برگزار کنندگان این مراسم به دلیل ترس از تجمع طرفداران جنبش سبز و اطلاع رسانی از عدم استقبال ایرانیان از این دیدار، حتی تلفن همراه همین دعوت شدگان گزینشی را نیز در مقابل هتل اینترکانتیننتال از آنها گرفتند.

با این همه تدابیر خاص و بی سابقه و علی رغم حضور 40 نفر دعوت شده و 120 نفر همراه محمود احمدی نژاد در محل برگزاری این دیدار در ساعت مقرر (7 عصر) ، مسولان برگزاری این دیدار و نزدیکان رییس دولت کودتا ساعت 8 شب و پس از دادن شام به دعوت شدگان اعلام کردند که وی بنا به دلایلی در این برنامه حضور نخواهد یافت.

لغو این دیدار در حالی است که در سالهای گذشته معمولا دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی بیش از 1000 نفر را برای این دیدار و مراسم دعوت می کرد اما در سال جاری و با توجه اعتراضات اخیر به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و همچنین تجمعات اعتراضی گسترده ایرانیان مقیم آمریکا در نیویورک به حضور محمود احمدی نژاد ، برای این مراسم کمتر از 50 نفر دعوت شده بودند.

مصطفی رحمانی سرپرست دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی در دعوت نامه ای که پیش از این برای بعضی از ایرانیان گزینش شده مقیم آمریکا ارسال کرد ، تاکید کرده بود که " تقاضا می شود چند تن از ایرانیان آشنا و مورد اعتماد خود را نیز معرفی نمایید تا برای آنان کارت دعوت به منظور حضور در جلسه مذکور ارسال گردد. شایان ذکر است که با توجه به فضای حساس ناشی از تحولات اخیر پس از انتخابات در ایران، خواهشمند است در معرفی افراد دقت کامل مبذول فرمایید تا خدای ناکرده آرمش جلسه دچار اختلال نشود."

تصویر دعوت نامه دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی برای این دیدار:



0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator