۱۳۸۸/۰۶/۳۱

نامه یک رزمنده خطاب به احمد توکلی

نامه یک رزمنده خطاب به احمد توکلی

ادامه راه سبز «ارس»:
برادر گرامي جناب آقاي توكلي اميدوارم پيامم به دستتان برسد و بخوانيد . خيلي خلاصه خدمتتان عرض كنم . افكار شما ديگر پوسيده و حنايش ديگر براي ملت مظلومي كه شما روزي براي تصدي پست رياست جمهوري سنگ آنها را به سينه مي ماليديد رنگي ندارد . در دوره آخر عمر خود به فرمايش مولا علي لحظه اي به خود سري بزن و به خودت بيا . جنبش سبز پاك و طاهر بود كه انقلاب ديكتاتوري در ذهن شما و اعوانت از فرزندان انقلابي با اين ديدگاه استقبال نكرد و استقبال از آن را به دست بيگانه سپرد . حال كه به بيگانه سپرديد نبايد از انحرافش گله كنيد بنده در روز قدس پس از 30 روز روزه داري با زبان روزه و غسل شهادت و با وضو به جنبش سبز پيوستم و بسياري چون من بودند و اندكي نخاله سبز نما كه در نهايت پس از پيروزي زود هنگام ما در پهنه ايران اسلامي جعفري اثني اشري ، همان كه تو و رهبر جرارت بوئي از آن نبرده ايد دفن خواهند گرديد . شما لازم نيست اين ملت را راهنمائي كنيد كه اين ملت 1400 سال است به بركت حضور روز عاشورا و عزاداري همه اقشار بر سالار شهيدان در هر لباس خود صراط مستقيم را مي يابد و به حول قوه الهي خواهد يافت . شما به فكر همدستي با چپاولگران و غارتگران بيت المال در واپسين باقيمانده جام شيشه اي عمر باش و فقط بدان احمدي نژاد غاصب رياست جمهوري كشور حسيني است و ما تا اين لباس را كه بسيار بزرگ تر از اندازه كوچكش است از تن بدر نياوريم خاموش نخواهيم نشست . شما فكر ميكنيد اين ملت بيهوده در روز عاشورا از براي مولايشان بر سر و سينه مي كوبند و با پاي برهنه زنجير بر شانه مي نوازند . براي يك بار و تنها براي رضاي خدا به خود بيا و بارز ترين نشانه هاي تقلب را كه در زير به برخي از آن اشاره مي كنم ببين و بدان اگر بيش از اين به اصحاب خميني بت شكن كه اگر بت سازي هاي كثيف اين روزي را مي ديد به يقين ، عظيم مي خروشيد توهين كني اين جنبش عظيم مردم بيدار ايران اسلامي حقيقي قطعا تو را خواهد بلعيد و در زباله دان تاريخ چون هم پايانت و گذشتگان مشابه ات دفن خواهد كرد:

1) پرده دري بزرگان نظام توسط يك موجود سخيف در رسانه ملي مغذي از بيت المال و با حمايت ضرغامي ملعون .
2) حضور تيم اطلاعاتي براي ساختن مستند از درگيري هاي قبل از انتخابات با رهبري كركس شريعتمداري جهت تشبيه خستگي مردم از 4 سال حماقت يك مست به انقلاب مخملي .
3) دروغ نمائي تبليغاتي قبل از انتخابات ( سفر هاي استاني و افتتاحات و .... ) صدا و سيما و در كنارش بزرگ نمائي صدا و سيما
4) كسر برگه هاي تعرفه و عدم تمديد ساعت رأي گيري به 24 بعد از 30 سال با وجود سيل خروشان مردم
5) عدم ثبت كامپيوتري آرا بعد از ساعت 9 در بسياري از شعبات
6) قطع sms و اينترنت ودر مواقع خطر كليه ارتباطات و فيلترينگ تمامي سايت هاي ....
7) اعلام نتايج شمارش 42 ميليون رأي ظرف 12 ساعت .
8) آراي خنده دار آقاي كروبي
9) حضور آقايان منتظري بعد از 20 سال و نوري بعد از 10 سال در پاي صندوق هاي رأي
10) ايجاد شواهد بسيار مصور از انعقاد تقلب
11) وجود غير ضروري 14 هزار صندوق سيار
12) ضرب و شتم فجيع معترضين براي خفه كردن در نطفه از زن 60 ساله تا نوجوان 18 ساله
13) كشتار عظيم مردم بي گناه معترض در 30 خرداد .
14) شكنجه و هتك حرمت به هم وطنان مسلمانمان
15) دروغ پردازي هاي رسانه اي
16) كارگرداني سناريوي پخش اعترافات جهت تشبيه خستگي مردم از اين احمق به انقلاب مخملي
17) حمايت بزرگان و پيشكسوتان نظام از انعقاد تقلب گسترده و عدم مشروعيت حكومت .
18) تظاهرات گسترده در خارج از كشور و موج خشم مردم جهت لگد مال كردن شعور سياسي ملت .
19) استخراج ميليارد ها دلار سرمايه از مملكت
20) عدم تبريك رجال پايبند به خون شهدا ، علما ، بيت امام ، و روساي جمهور رده اول دنيا به ديكتاتور
21) ايجاد جو نظامي در ايران گراميمان
22) توهين به جمهوريت توسط سران نظام و نتيجتا اسلاميت توسط عناصر سو استفاده گر نفوذي

بدان و آگاه باش و به اربابانت بگو اين ملتديگر نه با موسوي كار دارد نه هر نا كس ديگري جز او اين ملت با یک دنيا اميد و آرزو جهت يك شروع دوباره و در اوج معرفت به بي معرفتي هاي سرشار از فساد و جنايت و غارتگري هاي شما به پاي صندوق هاي رأي آمد تا روزگار جديدي را شاهد باشد . تا اسلام و انسانيت و صفا و صميميت هاي ناب و خالص و عاري از دروغ و قدرت طلبي ها را ببيند و حال فهميده كه موضوع بسي عميق تر است تركمنچاي را به زانو مي كشاند اين مصيبت . آقا مجتبي به فكر جانشيني سلطنت افتاده و مي خواهد جاي پدر را بگيرد .

به خون گلوي بريده تشنه كام يگانه مظلوم گودال قتلگاه عزيز زهرا حسينم قسم مي خورم و مي خوريم انتقام خون جوانهاي مظلومي را كه ريخته شد مي گيريم . و در نهايتش رأيمان را نه از رئيس جمهور بلکه از اين نظام سراپا دروغ ، جنايت ، فساد، غارت و عاري از كفايت مي گيريم . به خود بيا آقاي توكلي . صداي ملت را بشنو پيش از آنكه به قوه الهي چون ساير مستبدان دفن شوي.

ربنا اخرجنا من قوم الظالمين و اجعل لنا من لدنك وليا و اجعل لنا من لدنك نصيرا آمين يا سند من لا سند له


( م .ك )

1 نظرات:

Anonymous گفت...

امیدوارم چنین نظراتی درقالب و با رعایت کامل ادب و نزاکت بر دل حقیقت گرای جناب آقای احمد توکلی استاد بزرگوار و ارجمند اقتصاد درایران کارگر افتد و ایشان با تشخیص وکنارنهادن تبلیغات دروغین و لوث شده دستاندرکاران ریاو دروغو تزویر صرفا حقایق را بازگو نمایند .

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator