۱۳۸۸/۰۶/۳۱

ركوردشكنی كشور دوست و برادر در ارائه دختر شایسته!

ركوردشكنی كشور دوست و برادر در ارائه دختر شایسته!


ادامه راه سبز (ارس): ونزوئلا با وجود داشتن ادعای پایبندی به ارزش‌های سوسیالیستی، به دلیل شكاف طبقاتی، قطب تربیت دختران شایسته جهان تبدیل شده و در این عرصه ركوردشكن شده است.




به گزارش سرویس بین‌الملل آینده به نقل از تایمز، ویلایی با نام "بانوی ونزوئلا" به یك معبد زیبای تبدیل شده و در آنجا 20 دختر، 6 ماه فرساینده را با رژیم‌های غذایی و بررسی دقیق وزن خود و تمرین‌های شخصی و كلاس‌های نحوه راه رفتن و درس رقص و شیوه سخنوری سپری می‌كنند.

درون دیوارها و سقف‌های آینه‌ای این ویلا در فینال مسابقات كشوری در برابر عكس اوسمل سوسا رئیس سازمان دختر شایسته ونزوئلا كه خود را متخصص ظاهر زنان می‌داند، ایستاده‌اند.

دخترها در بدو ورود مورد معاینه آقای سوسا و تیمش قرار می‌گیرند و لیستی از معایب آن‌ها اغلب با كمك جراحان زیبایی كه حرفه آن‌ها یكی از مهمترین تخصص‌ها در این كشور است، تهیه می‌شود.

منتقدان كارخانه تولید زیبایی ونزوئلا معتقدند این كارخانه فراتر از رسیدن به مرزهای زیبایی فعالیت می‌كند، اما آقای سوسا از موضع خود برای بدون نقص كردن ظاهر زنان به شدت دفاع می‌كند.

وی تأكید دارد: در هر صورت زمان زیادی برای انجام جراحی‌های عمده وجود ندارد، اگرچه برندگان سابق این مسابقات تقریبا همه جراحی‌های زیبایی از بینی تا لیپوساكشن را داشته‌اند.

تایمز ادامه می‌دهد: ونزوئلا كشوری است كه به رغم ادعای پایبندی به ارزشهای سوسیالیستی اما ماتریالیسم در این كشور حاكم است و جراحی پلاستیك و مراجعه به یك جراح زیبایی با هزینه‌ای كم، یك هدیه رایج رسیدن به سن 18 سالگی است.

ماریانجلا بونانی 21 ساله با 1 متر و 78 سانتیمتر قد تأیید می‌كند كه تمایل برای رسیدن به ظاهر مورد نظر آقای سوسا، نقش زیاد و انگیزه زیادی را برای پیروزی ایجاد می‌كند.

پنجشنبه همین هفته 20 دختر منتخب این كشور در استادیوم پولیدرو روی صحنه می‌روند تا دختر شایسته امسال ونزوئلا انتخاب شود.

ونزوئلا با معرفی 3 بار پیاپی دختر شایسته جهان تقریبا شهرت خود را به عنوان موطن دختران شایسته دنیا اثبات كرده است.

برای بسیاری از دختران ونزوئلایی این مسابقه زیبایی، سكویی برای تبدیل شدن به یك ستاره با حضور در برنامه‌های مختلف تلویزیونی است.

با وجود آن كه بسیاری معتقدند این افراد مورد سوءاستفاده عوامل سودجو هستند، این دخترها عقیده ندارند كه مورد استثمار قرار می‌گیرند و بونانی می‌گوید: این رویای من است. خداوند به دلیلی من را در این راه گذاشته است و باید از آن نهایت استفاده را ببرم!

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator