۱۳۸۸/۰۷/۰۶

جلسه شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز به ریاست سیدمحمد خاتمی تشکیل شد

جلسه شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز به ریاست سیدمحمد خاتمی تشکیل شد

ادامه راه سبز «ارس»: جلسه شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز یکشنبه شب به ریاست حجة الاسلام و المسلمین خاتمی تشکیل گردید. در این جلسه ضمن بررسی و تحلیل آخرین اخبار و شرایط کشور نسبت به موارد زیر بطور ویژه گفتگو و اعلام نظر گردید:

۱- از برخورد نامناسب و سئوال برانگیز برخی اعضاء مجلس خبرگان با آیت الله سید علی محمد دستغیب نماینده محترم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری ابراز تأسف شدید شد. و از اینکه حتی نمایندگان مجلس خبرگان مصونیت لازم برای ابراز عقیده، نظر و ارایه راهکار دلسوزانه برای حل مشکلات نظام را نداشته و در معرض اتهام و تهدید قرار می گیرند را خطری جدی برای وجهه نظام و اصل آزادی بیان و مردم سالاری دانستند.

۲- ادامه بازداشت فعالان سیاسی و دلسوزان نظام در سلولهای انفرادی علیرغم اینکه برابر اخبار رسیده مراحل بازجویی بسیاری از آنان تمام شده و می بایست دادگاه آنها تشکیل می شد و یا لااقل با قید وثیقه تا تشکیل دادگاه آزاد می شدند، موجبات نگرانی خانواده های محترم آنان و تحمیل شرایط ناگوار بر خود آنان گردیده است. مجمع ضمن محکوم کردن این نوع برخوردهای غیر قانونی و خارج از انصاف از مسئولان امر پایان دادن به این وضعیت را خواستار شد، به ویژه از آیت الله صادق لاریجانی ریاست محترم قوه قضائیه که وعده اصلاح روندهای نامتعارف و خلاف ضوابط را در ابتداء کار خود داده اند درخواست توجه خاص و صدور دستور اکید را در این زمینه دارد.

۳- از حضور گسترده و آگاهانه مردم شریف ایران به ویژه مردم بزرگوار تهران در راهپیمایی روز قدس و تجدید پیمان با آرمان‏های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) صمیمانه سپاسگذاری نمود.

روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز
۵ مهرماه ۱۳۸۸

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator