۱۳۸۸/۰۷/۰۳

حسین طائب در تدارک پروژه‌های جدید برای لوث کردن پرونده قربانیان خشونت‌های بعد از انتخابات

بعد از سرحلقه‌گی سرکوب‌های پس از انتخابات اینک:
حسین طائب در تدارک پروژه‌های جدید برای لوث کردن پرونده قربانیان خشونت‌های بعد از انتخابات

پس از این که نوروز از سناریوی سعيده پور آقایی براي لوث کردن موضوع تجاوز، قتل و شکنجه در بازداشتگاه‏های کودتاگران طراحی شده بود پرده برداشت، یک مقام آگاه در تماسی با موج سبز آزادی از ماموریت طائب در به انجام رساندن پروژه جدیدی برای انحراف در پرونده جنایت‏هاي اخير و مخصوصا تجاوز به زندانیان خبر داد.


بعد از این که پرونده تجاوز و شکنجه‌های غير متعارف در بازداشتگاه‌های وابسته به کودتاگران افشا شد و گروهی از آنان دست تظلم‌خواهی سوي چهره‌هاي اصلاح‌طلبی چون شیخ مهدی کروبی دراز کردند و به واسطه او در قوه قضاييه اقامه دعوا کردند، گروهي از پادوهای دولت کودتا به سرپرستي حسین طائب مامور طراحی سناريوهایي شدند تا اين موضوع را لوث کرده و تجاوز و شکنجه‌هاي غیرمتعارف در بازداشتگاه‌ها را دروغ جلو دهند.

اگرچه اين روزها با افشاگری‌هاي شيخ اصلاحات و گروهی دیگر اين موضوع قابل انکار نيست و حتی به استناد بولتن محرمانه اعضای موتلفه اسلامی در گزارش‌های رسمی شورای عالی امنیت ملی نیز اين موضوع مورد تایید قرار گرفته است، اما افشای سناریوهاي طراحی شده، مي‌تواند سرنخ‌های خوبي برای رسيدن به آمران و عاملان چنین جنایت‏هايی به آزاديخواهان و حتی چهره‏هاي معتدل و مومن اصولگرا بدهد.

البته بعد از این که تصاویری از خبر درج شده در بولتن محرمانه موتلفه اسلامی در موج سبز آزادی منتشر شد، اين حزب با تایيد وجود چنین خبری در بولتن خود، اصل خبر را تکذیب و ادعا کرد که انتشار آن را ناشي از اشتباهات فنی عنوان کرد.

طائب که پیش از این سناریويی را درباره قتل ترانه موسوی اجرا کرده بود و با مجبور کردن فردی که عروسی به نام ترانه موسوي داشتند، خواسته بود اصل موضوع را لاپوشانی کند، چند سناریوی دیگر نیزدر این زمينه به مرحله اجرا در آورد که بعضي از آن‌ها از بدو ماجرا مشکوک بود و مورد توجه قرار نگرفت و ماهيت برخي از سناریوها هم در میانه کار معلوم شد.

برخی از منابع آگاه از حسین طائب به عنوان یکي از عوامل شکنجه‌هاي غير متعارف یاد می کنند که اگر چه صحت و سقم اين خبرها کاملا معلوم نشده است اما تلاش‏‌های وی برای اجراي سناریوهايي چون سناریوی سعیده پورآقايی و ترانه موسوي خود تاییدی بر این ماجرا است.

چنين تلاش‏هايی در حالي از سوی طائب و همکارانش انجام مي‌شود که انتقادها به او در میان اصولگرایان نیز افزايش یافته و در برخي از نشست‌هاي خصوصي اصولگرایان او را به عنوان یکي از افرادی می‌شناسند که مسبب خشونت‌ها و پیچیدگی اوضاع کشور شده است.

تا وقتی که کساني مانند طائب حداقل به خاطر اجرای سناریوی ترانه موسوی که دروغ بودن آن روشن شده است و در نامه شيخ مهدي کروبي به جزيیات آن اشاره شده بود و رادان که اغلب بازداشت شدگان کهريزک از او حضور او در شکنجه‌گاه کهریزک خبر داده‌اند، به پای میز محاکمه کشيده نشوند، اقدامات مقامات عالی‏رتبه کشور بیش‌تر جنبه نمایشی دارد و به قصد انحراف افکار عمومی و فریب مراجع و منتقدان مذهبی است.

گفته می‌شود غیبت طولانی مدت رسانه‌ای طائب و رادان نیز به توصيه همین مقامات صورت گرفته و برای فراموش شدن نقش آن‏هاست وگرنه طائب همچنان مشغول همکاري با کودتاگران و اجرای سناریوهايی است که در اکثر موارد به علت آگاهی ملت از دروغ‏گویی و فریب‏کاری کودتاگران ناکام مي‏‌ماند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator