۱۳۸۸/۰۶/۲۷

از روز قدس / ایجاد فضای رعب و وحشت در اصقهان و حمله به راهپیمایان سبز روز قدس

از روز قدس / ایجاد فضای رعب و وحشت در اصقهان و حمله به راهپیمایان سبز روز قدس


فضای شهر اصفهان به شدت امنیتی است و موبایل‏ها برای مقاطع زمانی مختلف قطع شده است.

به گزارش موج سبز آزادی، حدود ساعت 11 مردم سبزاندیش اصفهان در میدان امام حسین(دروازه دولت) این شهر به صورت گروهی تجمع کرده بودند. هواداران دولت کودتا به صورت سازماندهی شده با پرچم‏ها و پلاکاردها از مردم متمایز بودند. نیروهای امنیتی اعم از پلیس, نیروهای ضد شورش، بسیج و نیروهای لباس شخصی به صورت دسته‏های بیست الی سی نفره در سطح میدان پراکنده بودند که هر از گاه مانورهایی برای ایجاد رعب و وحشت انجام می‏دادند که در چند مورد باعث متواری شدن عده‏ای از هواداران دولت کودتا نیز شدند.
همینطور به محض شکل‏گیری گروه‏های پر جمعیت مردمی نیروهای بسیج و لباس شخصی به سمت مردم حمله‏ور شده و با چوب و باتوم مورد ضرب و شتم قرار می‏دادند. جمعیتی حدود دو‏هزار نفر نیز در ایوان وسیع ساختمان جهان‏نما تجمع کرده بودند و شعارهای الله‏اکبر و مرگ بر دیکتاتور سر می‏دادند که پس مدتی نیروهای لباس شخصی به طرز وحشیانه‏ای به آن‏ها حمله‏ور شدند که متاسفانه صحنه‏های دلخراشی به وجود آمد.

جمعیت به مرور به سمت چهارباغ عباسی حرکت کرد.

از روز قدس / نیروهای بسیجی، راهپیمایی آرام سبزها در تبریز را به خشونت کشیدند


مردم تبریز که پس از فراخوان احزاب و گروه‏های حامی جنبش سبز تصمیم به حضور در راهپیمایی روز قدس گرفته بودند، صبح امروز پس از تجمع در میدان آبرسان و حرکت به سمت میدان ساعت، پس از رسیدن به چهارراه منصور توسط نیروهای بسیجی و لباس شخصی مورد حمله قرار گرفتند.

به گزارش موج سبز آزادی به نقل از پایگاه خبری یولداش، در این راهپیمایی که شعارهایی همچون مرگ بر روسیه، موسوی می‏رزمد، کروبی می‏رزمد، الله اکبر، روسیه در چه فکریه، ایران پر از موسویه و ... سر داده شد.
بر اساس گزارشات مردمی پس از درگیری نیروهای لباس شخصی با راهپیمایان سبز روز قدس، چندین نفر نیز در تبریز دستگیر و بازداشت شدند.

از روز قدس / تراکم جمعیت در میدان ولی‏عصر تهران و قطع شبکه موبایل در این منطقه


جمعیت متراکم مردم سبزاندیش و فهیم تهران در میدان ولی‏عصر به شعار بر علیه دولت کودتا پرداختند.
به گزارش موج سبز آزادی، در حالی که گروه‏های مردمی در نقاط مختلف شهر به راهپیمایی پرداختند، حضور جمعیت در میدان ولی‏عصر تهران هنوز ادامه دارد. بر اساس گزارش‏های رسیده تلاش‏های برای متفرق کردن مردم توسط گروه‏های موتور سوار صورت می‏گیرد و شبکه تلفن همراه نیز در این منطقه قطع شده است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator