۱۳۸۸/۰۵/۰۴

دل نوشته ای از یک مخاطب: میگویند با امام زمان رابطه دارد!

دل نوشته ای از یک مخاطب:

میگویند با امام زمان رابطه دارد! میگویند همه چیز را امام زمان به او میگوید! راستی امام زمان یعنی اینقدر ظالم است که بگوید جوانان رابکش؟! یعنی این ملت دینی نداشتند و فقط انقلاب به آنها دین داری اموخت؟!

من خیلی خانواده های مذهبی را میشناسم که قبل از انقلاب به مراتب دیندار تر بودند ولی امروز شرمشان می اید بگویند مذهبی هستند!. آخر مذهبی بودن را با لباس شخصی بودن یکی کرده اند!. دیگر نگذاشتند کسی افتخارش باشد که دیندار است دیگر از مسجد و خانه خدا جز خوف گاه و شکنجه گاه و مراکز لباس شخصی نام دیگری باقی نگذاشتند! اینان نام مسجد را هم با ان صحنه تیر اندازی از بالای مسجد لولاگر لکه دار کردند.

من مطمئنم خدا خشمناک است که نام او را ملعبه امیال شخصی خویش مینمایند. خدا نیز بمانند جماعت ناراحت است. "ید الله مع الجماعــه" دست خدا هم با جماعت است، دل خدا هم با دل جماعت ناراضی است، مگر میشود خدا با ظلم کنندگان باشد؟! و انانی که ظلم کردند بدانند "ید الله فوق ایدیکم" دست خدا بالای همه دستهاست و دستی که همراه جماعت است بالای همه دستهاست و هیچ کس نمیتواند جماعت را با هیچ رعب و وحشت و قتل و کشتار از بین ببرد، محسن و ندا و ترانه و سهراب از یاد هیچ کس در جهان نخواهد رفت و خدا هم از این خونها نخواهد گذشت.

پیامبر به قاضی واجد کاملترین شرایط میفرماید: هر حکمی کنی مثل آن است که لبه تیغی ایستاده ای که هر دو سر آن جهنم است. چگونه ممکن است از خونهایی بگذرد که هیچ قانون و حکمی آنها را به مرگ محکوم نکرده بود؟!. چگونه میتوان از این کشتار وحشیانه خدا و نبی و فرزند نبی حضرت ولی عصر بگذرد؟

من از عذاب الهی همیشه ترسیده و میترسم هر عملی انجام میدهم با خود فکر میکنم شاید از وجهه دیگری این عمل گناه باشد و خدا در روز قیامت مرا به خاطر حق الناس بازخواست کند. چطور ممکن است خدا به خاطر انسانی که حتی "مهدورالدم" بودن او ثابت نشده و او را میکشید، شما را بازخواست نکند؟! اینطور که شما در ذهن جوانان جا می اندازید نعوذ بالله خدا ظالم است! نههههههههههه خدا برای ظالمان همان خواهد کرد که انان با مردم میکنند.

هشدار میدهم "انا الظلم لا ینبقی" ظلم باقی ماندنی نیست، امروز صداها خاموش میشود (که نمیشود) اما فردا ازجای دیگر برخواهد خواست.

یک دوست

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator